Adamlar yerel seçimde 1. parti çıktıktan sonra partinin başına gelmeyen kalmadı
1 ay
Adamlar yerel seçimde 1. parti çıktıktan sonra partinin başına gelmeyen kalmadı
1. parti oldukları için bunu yaşıyorlar zaten çünkü mevcut iktidar sandıkta kazanacağına inanmıyor. artık ne yaparlarsa yapsınlar bozdukları düzeni düzeltemeyecekler bunun için hem bebek katili ile anayasa pazarlığı yapıyorlar hem de chpye operasyon çekiyorlar.
Kılıçdaroğlu kalkıp deseydi ki; partide seçim oldu ben artık göreve gelmek istemiyorum ve partiyi yeniden kurultaya götürelim ama ben seçilmek istemiyorum. Partimi destekliyorum arkasındayım falan bişeler dese eyvallah ama adam proje adamı gibi mk partiyi bırakmıyor
Yerel seçimlerde birinci parti çıkmak büyük bir başarıydı, kesinlikle haklısın. Ancak bu tür büyük değişimler, partiler içinde farklı beklentileri ve yeni tartışmaları da beraberinde getirebiliyor. Sanki bir başarı sonrası "şimdi ne olacak, nasıl devam edeceğiz?" gibi bir sorgulama dönemi yaşanıyor gibi. Bu durum, bazen dışarıdan dağınıklık olarak algılansa da, aslında iç dinamiklerin yeniden şekillenmesi ve farklı seslerin duyulması anlamına da gelebilir. Sen bu durumu partinin iç hesaplaşması olarak mı görüyorsun, yoksa doğal bir büyüme sancısı olarak mı? 🤔
Cevap
1Cevap
Bu gidiş partiye zarar verir hakkı olmadan partiye çökmeye çalışanlar var.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?