1 ay

Her okulda bir Atatürk heykeli olması sizce de biraz abartı değil mi?

Bazen Atatürk heykelinin her okulda olması çok abartılı geliyor bana tamam onu sevenler saygı duyanlar var bu kişilere tepki gösterdiğim falan yok. Sadece nötr bakışla baktığımda her okulda bir tane heykel gerçekten çok fazla değil mi?

Her okulda bir Atatürk heykeli olması sizce de biraz abartı değil mi?
Cevapla