Mayıs ayının sonuna geldik, Haziran'a giriyoruz neredeyse. Ama her yerden kötü hava haberleri geliyor hâlâ.
Sizin bulunduğunuz bölgede hava nasıl?

Mayıs ayının sonuna geldik, Haziran'a giriyoruz neredeyse. Ama her yerden kötü hava haberleri geliyor hâlâ.
Sizin bulunduğunuz bölgede hava nasıl?

Tüm Akdeniz ülklerinde havalar kötü
Şubatta bilimsel bir şey dinlemiştim, kuzey tarım küre soguk bir döngüye girmiş vede önümüzdeki 5-6yıl havalar soguk olacak.
Balkanlar ve Türkiyede öyle..
Kış normalden çok sertti felan
🤔🤔
İyice dengesi şaştı memleketin, Almanya bile 30 derece oldu Türkiye halen soğuk
Ohaa lan nerden bildin, bugun 31º 😵😱😱
Wuhuu, sasirtiyorsunuz beni kuzum 😉
Cevap
23Cevap
An itibariyle Kayseri'de güzel yağmur var çok şükür bereket yağıyor gadası
Ankara soğuk. geceleri
Adana'da yaşıyorum bir kaç gündür sağanak vardı şu an hava güzel ama yağsın ya adananın sıcağından iyidir😅
Evet yaa hic cekilmio o sicak bilirim, 10 sene yasadim
Sabahtan beri yağmur yağıyor hava kapali sende durumlar nasil:))
Bizde fena sicaklar baatirdi bikac gundur, bugun 31º ☀️
Ben o sıralar Alanya'daydım ve günlük güneşlikti :D
Artiss yaa iki dk'da atti havasini 😎😎
Ahaha atarız :D
Bir yağmurlu bir güneşli havalarda bir dengesizlik var jcjd
Bizde de ayni
Kışın böyle üşumedik rüzgar firtina yağmur oluyor
Ciddi misin 😳
Bizde de bir hafta önce yağmurluydu, ama simdi bikac gundur fena sicak. Bugun 31⁰ mesela
Olur yakinda olur
Adana yaz geç gelsin.. Hazır değilim Temmuz +45 derecede
Iyi bilirim adana yazini, hic cekilmiyor 🤦🏻♀️🥵🥵
Çekemiyoruz yaniyürrrt
Bugün sel oldu bizde de ama çok kısa sürdü Allahtan (Şanlıurfa)
Vallahi alanyum seni haziranın sonuna geldi bayağı serin
Güneş vardı birden yağmur başladı şimdi durdu
Buraya da gelsin haziranın sonuna kadar yağmur fırtına duası ediyorum.
Normalde bu mevsimde kırk derece olurdu şimdi baya serin
Havayı hadi ordan edin de ben nasıl cinsel yaşam konusunda soru sorup cevap verebilirim
öncelikle xper seviyeni yükseltmelisin
Kusura bakmayın bi sorum daha olucak onu nasıl yükseltebilirim?
Bulutlu sadece keşke yağmur yağsa
Ben çok seviyorum
Valla burası da buz gibi 😄
Biz de bi geliyi, bi gideyi
yeşilırmak bizimle kafa buluyor 🥶
Bir kaç gündür soğuktu bugün güzel
Yağmur yok ama hava kapalı burada
Kapalı ve ara ara yağışlı
Hafif yağmur ve sıcak
İzmit kapalı merkez, İzmit kapalı.
Bizde de serinlik var
Yağmur yağıyor ama rahmettir bunlar
Bahar havası efendim..
Yağmurlu burada da
Bizde 31º ☀️
Gunlük güneşlik şezlonga yatmalık
Yağmurlu burası.
Yağmur yağıyor bea
Yağmurlu.
Bir yağmurlu bir güneşli. Yağmurlar hala yağıyor
Bizde de aşırı yağış var 3 hafta oldu 😑
Kapalı
Yağmurlu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar