Gündem Adana'da güneşli ama buz gibi bir hava var, sizin oralarda hava nasıl? Yalniž_kadîňn Takip Et Yoda Yaş: 42 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 14 Yapay Zekaya Sor Millet karın sefasını sürer biz de kuru kuru soğunu çekeriz/k 🚬 Adana'da güneşli ama buz gibi bir hava var, sizin oralarda hava nasıl? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Gündem konusunda 26,7b cevap paylaştı. Ankara da çok soğuk 1 0 Yorumla
sinmira Takip Et Xper 6 Yaş: 102 , eic 74% 1 yıl adana soguk olsa kaç yazar :D Ankara'ya gel bir gun 1 8 Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Ankara devamlı geldiğim bir yer zaten.. Adana normalde çok sıcak olduğu için, öyle 2° 11° falan olunca donuyoruz niye çünkü biz yanmaya alışmışız 😄 Yorumla sinmira 1 yıl Bırak yanmayı yazın nefes alabiliyor musunuz :D Ankara'ya şu mevsimde gelmediğine eminim :D Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Ama geldim. Ocakta yine gelecem Yorumla sinmira 1 yıl Aaaa neden haber vermiyorsun Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Çünkü babam tanımadığın insanlarla konuşma dedi 😂 Yorumla sinmira 1 yıl Eeeee tanışırız bizde :D Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Ve ben 40 yaşıma geldim şimdi ben kendime diyorum aman insan tanıma Yorumla sinmira 1 yıl ortalamayı düşürürüz tanışınca 40 yaşıma geldim demezsin ;) Yorumla
ıforyou_06 Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl Çok güzel bugün hava dün kar yağmıştı şimdi tam dışarda gezmelik bir hava ayaz yok ve hafif güneşli.. 1 0 Yorumla
1kahveyenedersin Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl İzmit'in tepeleri karlı da şehir merkezi kuru soğuk. 1 0 Yorumla
beyzaondr350 Takip Et Master Yaş: 24 , eic 99% 1 yıl İzmirde öyle tam kar havası var ama burada hiç yağmıyor 🥹 1 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% 1 yıl Burası da aynı güneşli ama buz gibi. Yakın yerler zaten. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Madem baba olacaktı sonradan pısmanlıgın anlamı yok sonuçta olan olmuş ne alaka sevmedı olur mu yahu öyle şey 0 4 Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Hep soğuk havalardan bunlar Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Teyzem yanlış yazmışım kusura bakma alt komşu da sıkıntı varda aıle ıcı mesele Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Alt komşunun meselesini buraya mı yazdın burası çok komik bir yer 🤣 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hemde nasıl demın bır kız evlı adamla bırlıktr oldum kızlıgımı aldı ve telefonlarımı açmıyor ne yapıcam yazmış gerısını sen hayal et m. l ya hahshshshshs Yorumla
asdafsfa Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Özal mı orası, Yüreğir gibi de biraz 1 2 Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl S. demirel Yorumla asdafsfa 1 yıl Heeeğ iyi iyi, sarıyor oralar Kddvdhsddjsjs Yorumla
Bülentadn Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 99% 1 yıl Doğru diyorsunuz sabah inanılmaz bir soğuk vardı 1 7 Yorumla Bülentadn 1 yıl Mehmet kartal bulvarında mısınız bana çok yakın Yalniž_kadîňn 1 yıl S. demirel bulvarı Bülentadn 1 yıl Toroslar in soğuğu tam size gelir Yalniž_kadîňn 1 yıl her şey bize geliyor zaten deprem oluyor bize soğuk oluyor bize 🥲 Bülentadn 1 yıl Göl manzarası da size Yalniž_kadîňn 1 yıl Yani doğru 👉🏻👈🏻 Bülentadn 1 yıl Balkonda kahvaltı keyfi ohhhh
Gizli Üye (25-29) 1 yıl Adana hep kar soğuğu çekiyor iki gündür donduk 2 2 Yorumla Yalniž_kadîňn 1 yıl Hele dün akşamki fırtına 🥶 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl Hiç sorma buz gibi Yorumla
tt_Escape_tt Takip Et Master Yaş: 40 , eic 97% 1 yıl Gündem konusunda 1,5b cevap paylaştı. İstanbul ve güzel hava 1 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% 1 yıl Bizim bura karlar altında mesala yağıyor 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 1 yıl Buralar kar, kış, kıyamet... 1 1 Yorumla Cevap sahibi 1 yıl https://hizliresim.com/a9wg9wo Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Ankara da çok soğuk
adana soguk olsa kaç yazar :D Ankara'ya gel bir gun
Ankara devamlı geldiğim bir yer zaten.. Adana normalde çok sıcak olduğu için, öyle 2° 11° falan olunca donuyoruz niye çünkü biz yanmaya alışmışız 😄
Bırak yanmayı yazın nefes alabiliyor musunuz :D Ankara'ya şu mevsimde gelmediğine eminim :D
Ama geldim. Ocakta yine gelecem
Aaaa neden haber vermiyorsun
Çünkü babam tanımadığın insanlarla konuşma dedi 😂
Eeeee tanışırız bizde :D
Ve ben 40 yaşıma geldim şimdi ben kendime diyorum aman insan tanıma
ortalamayı düşürürüz tanışınca 40 yaşıma geldim demezsin ;)
Çok güzel bugün hava dün kar yağmıştı şimdi tam dışarda gezmelik bir hava ayaz yok ve hafif güneşli..
İzmit'in tepeleri karlı da şehir merkezi kuru soğuk.
İzmirde öyle tam kar havası var ama burada hiç yağmıyor 🥹
Burası da aynı güneşli ama buz gibi.
Yakın yerler zaten.
Madem baba olacaktı sonradan pısmanlıgın anlamı yok sonuçta olan olmuş ne alaka sevmedı olur mu yahu öyle şey
Hep soğuk havalardan bunlar
Teyzem yanlış yazmışım kusura bakma alt komşu da sıkıntı varda aıle ıcı mesele
Alt komşunun meselesini buraya mı yazdın burası çok komik bir yer 🤣
Hemde nasıl demın bır kız evlı adamla bırlıktr oldum kızlıgımı aldı ve telefonlarımı açmıyor ne yapıcam yazmış gerısını sen hayal et m. l ya hahshshshshs
Özal mı orası, Yüreğir gibi de biraz
S. demirel
Heeeğ iyi iyi, sarıyor oralar Kddvdhsddjsjs
Doğru diyorsunuz sabah inanılmaz bir soğuk vardı
Mehmet kartal bulvarında mısınız bana çok yakın
S. demirel bulvarı
Toroslar in soğuğu tam size gelir
her şey bize geliyor zaten deprem oluyor bize soğuk oluyor bize 🥲
Göl manzarası da size
Yani doğru 👉🏻👈🏻
Balkonda kahvaltı keyfi ohhhh
Adana hep kar soğuğu çekiyor iki gündür donduk
Hele dün akşamki fırtına 🥶
Hiç sorma buz gibi
bici bici yok mu kanka
Soğuk ve yağmurlu geceden beri
Burası da buz gibi don var
İstanbul ve güzel hava
Mersin de aynı.
Ankara buzlu fırtınalı ve kapalı
Yine iyidir bizim buralardan
Bizim bura karlar altında mesala yağıyor
İnce ince kar yağıyor..
Poyraz soğuğu var. Güneşli ama soğuk
Buralar kar, kış, kıyamet...
https://hizliresim.com/a9wg9wo
Ankara -5 şu an xkdkdk
Yalova buz gibi valla
soğuk burası
Fena sayılmaz
Adana bugün buz gibiydi
Yağmurlu samsun
Soğuk
Hemen hemen aynı