1 ay

Sokakta peçete, yara bandı satarak yardım isteyen kişilere yardım ediyor musunuz?

bugün denk geldim normalde etmiyordum çünkü hepimiz biliyoruz yani sebeplerini. Cebimde de 50 tl nakit vardı kalmış hani öyle tam da adamla karşılaşmadan önce görmüştüm dedim onun nasibiymiş hani peçete verdi bana 50 tl verdim sonrasında işte yok çocuğuma mama alacağım 350 tl eksik falan demeye başladı. Kusura bakmayın yani ama gerçekten ortada böyle bir çocuk varsa ve sen onun en temel haklarından biri olan beslenmesini bile karşılayamıyorsan neden ürüyorsun ki? Bir daha da yapmam yani durduk yere sinirlerim bozuldu. Keşke o parayla iki çocuğa çikolata alıp sevindirseydim

Sokakta peçete, yara bandı satarak yardım isteyen kişilere yardım ediyor musunuz?
Cevapla