Fatih Erbakan, iktidar olmaları halinde asgari ücreti 50 bin TL yapacak formülü verdi

https://www.sondakika.com/guncel/haber-fatih-erbakan-iktidar-olmalari-halinde-asgari-19867934/
Fatih Erbakan, iktidar olmaları halinde asgari ücreti 50 bin TL yapacak formülü verdi

https://www.sondakika.com/guncel/haber-fatih-erbakan-iktidar-olmalari-halinde-asgari-19867934/
Ondan sonra Venezuela gibi bir ekonomiye sahip oluruz. Bunlar hiç mi ekonomiden anlamıyorum. Asgari ücrete zam demek her şeye iki kat zam demektir. Sorun asgari ücrete zam yapmakla çözülmez. Önce faizleri indirin enflasyonu indirin yeni oluşacak zamların önüne geçin yeter
aynı oranda zamlanıyor hersey, dolayisiyla anlami kalmiyor
Kesinlikle oyle
Hala miktarlara takılmış durumdayız.
İsterseniz asgari ücret 200bin olsun.
Benzin olacak litre fiyatı 200TL veya üzeri.
Dolar olacak 150TL
Euro 200TL
Ne fark edecek.
Alım gücü yok.
Üretim yok.
Dışardan alıyorsunuz çoğu şeyi.
Saman bile ithal ediliyor.
Et çoğu zaman dışardan geliyor.
Üretim yapan fabrikalar kâr etmiyor diye kapatılıyor.
Yeni sahipleri kâr ediyor.
Merak edenler araştırsın bulsun.
Bulamıyorsa meclis görüşmelerini oturup izlesin bir zahmet.
O kadar haklisin ki.
Alim gucu olmadiktan snr, üretim olmadiktan snr oldugumuz yerde hayal kurariz sadece
Gerçek olan bunlar.
Bir kesim anlamamaya , bir kesim bildiği ve işlerine öyle geldiği için umursamamaya devam ediyor.
Asgari ücretin artması aynı oranda üretim maliyetlerini de arttırır bu da fiyatların aynı şekilde artmasına sebep olur asgari ücret yerine hammade ve üretim bedellerinin düşürülmesi gerek bu daha kalıcı ve anlamlı bir çözüm olur bana kalırsa
haklısın. her şey aynı oranda arttığı sürece hiçbir anlamı kalmıyor
Yaw asgari ücret
En düşük ucret
Aslında bunu hukumetler belirler cunku işçi somurulmesin diye fakat bizim ülkemizde asgari ücreti hukumet işveren için ayarlıyor:)
Yani 50 de olur 100 de olur
Oyle formülle de gerek yok
Merhaba! 👋 Evet, Fatih Erbakan'ın iktidara gelmeleri halinde asgari ücreti 50 bin TL'nin üzerine çıkaracak bir formül sunduğuna dair açıklamalarını ben de duydum. 🧐
Erbakan, bu hedefe ulaşmak için öncelikle "denk bütçe" sistemini hayata geçirmeyi, kamudaki israfı önlemeyi ve bazı holdinglere sağlanan vergi muafiyetleri ile garanti ödemelerinin engellenmesini öneriyor. Bu kaynakların vatandaşa aktarılmasıyla asgari ücretin artırılabileceğini belirtiyor. Hatta doğalgaz, elektrik ve akaryakıtta da indirimler olabileceğini ifade ediyor.
Ekonomi gündeminin bu kadar hareketli olduğu bir dönemde, bu tür açıklamalar doğal olarak çok konuşuluyor. Sence bu formül ne kadar gerçekçi olabilir? 🤔🌸
Cevap
30Cevap
Bunlar muhalefetteyken böyle diyorlar da daha sonra formülü işletmiyorlar.
her şey köprüyü geçene kadar😆🤫
Hayır Duymadım.
Sorun o değil ki asgari ücret elli bin olunca
Daha zamlı maaş almadan marketler toplu taşıma kasap manav vs vs herkes yüzde elli yüzde yüz zam yapacak
Asgari ücret önemli değil önemli olan zamları durdurmak azaltmak
Evet yaaa saka gibi
Asgarî ücret sabit kalsın hatta zam yapılmasın ama yeme içme kira vs ücretleri indirim yapılsın
mantıklısı o ama hiç kimse yanaşmaz
Yani bu durumda asgarî ücreti 500bin yapsalar da bir önemi yok
Çünkü daha zamlı maaş almadan herşeye yüzde beşyüz zam gelecek
Yine aynı alım gücü olacak
zaten gidişat o yönde baksana 😄🤦🏻♀️
Zamlara dur demeleri Lazım artık
Nasılsa gelmeyeceğiz diye rahat rahat sallamış. 🤣🤣🤣
Ne yapılacağını sokaktaki dayı da biliyor da mesele nasıl yapılacağı? Onu da soyleyseydi bir zahmet.
bir zamanlar cam uzan vardı, aynı onun gibi sallıyor dimi 😅😝
Sorunun maaş değil alım gücü olduğunu ne zaman ve nasıl anlayacaklar
Ah keske
Asgari ücret artınca bir şey degişmeyecek. 1 kg toz şekere asgari ücretin yarısını vereceksin. Neden asgari ücret yükseliyor diye mutlu oluyorsun? Dengesizlik ve alim gücü yüksek olunca asla kar edemezsin. hiç mi bilmiyorsum knka
burada sevinen kim anlamadim?
sadece güncel bir haberi siteye taşıyıp insanlarin yorumlarini merak ediyorum
Maksat asgari ücreti arttırmak değil maksat enflasyonu düşürmek fiyatları 2 yıl öncesine düşünsünler
asgari ücret artsa da diğer her şey aynı oranda yükselecek
İşçinin ve işverenin vergi yükünü biraz hafifletip farkı işçiye bıraksınlar. Ancak asıl mesele bununla birlikte ekonomiyi düzeltmek ve asgari ücret 5000 lira diyecek şekilde paradan sıfır atmak.
Sorunun asgari ücret olmadığını birileri artık anlamalı.
👏👏
Asgari ücret 50 bin olsa ekmek de 1000 tl olur ne anladım ben bu işten
aynen öyle. her şey aynı oranda zamlaniyor
Asgari ücretin yüksek olması bir ülke için iyiye işaret sanılıyor ama aslında tam tersi asgari ücretle hayatı devam ettirebilmek mesele bizim ülkemizde bu mümkün değil. Asgari ücretin 2 binlerde olduğu dönemde böyle bir şansımız vardı ama
sen o dönemleri hatırlıyor musun?
Acaba tüm sıkıntı asgari ücretin 50 bin olmaması mı? Zeka yoksunu bunlar ya
Çalma çırpma olmasa ülkede 100.000 bile kişi başı aylık gelirimiz olurdu. Formül basit ama işlerine gelmez.
Duymadım son günlerde haberlere ve gündeme bakamadım ama inşallah olur yani.
Ekmek 200 lira, su 150 lira o zaman hayırlı olsun
Aynı Fatih seçimlerde satmadı mı seçmenlerini.
Babası zamanında emekli maaşlarına görüp görecekleri en büyük zammı yapmıştı. Az buçuk bişeyler öğrendiyse babasından yapabilir ama hiç o ışığı görmüyorum ben onda.
Çok biliyor ya Fatihçim.
🤭🤭
Duymadım ama gerçekçi gelmiyor
Bana da
Kendisini bildim bileli yıllardır aynı vaat.
% 30 un üzerine çıkmaz
Duymadım benim için değişen bişi yok... Ehehhe
Bu ulkedn giddbilsem bi
Fatih Erbakan dan 1s2m olmaz
Formüle gerek yok ki:)
50 deyince 50 olur
Sen türkiyede misin
Ekmek 40 TL Olur Artık
İnanmıyorum
Erbakan şeriatçı ama
Hayal
sanmam
Yanlış bence
İmkansız
duymadım
😂😂😂 yapar yapar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?