Ben şahsen Erzurumlu Kürt kökenli bir Türk olarak bu akşam Anıtkabir'e yola çıkıyorum, aynı günde üniversiteye döneceğim
1 ay
Cevap
7Cevap
Soğuk Erzurum sabahında sıcak bir çay güzel de bir kahvaltı ile
İyice secdeye yat dinini pekiştir, atan seni kutsasın
Atatürk bu kadar eleştirmeyi hayatınızı ona borçlusunuz
Dedesinin mezarinin yerini bilmeyenlerde boyle oluyor genelde
Seni
Kesssssssss...
işim gücüm yok Anıtkabire mi gideceğin
Tabi gideceksiniz bu ülkede her etnik yapı ona borçlu
Helal olsun ben de gideceğim
Adamsın kanka Atamızın izinden gidelim
Benide al
Valla Kayseri'de uyucam
Bir paylaşım filan yap bari
Valla çok da takmıyorum olsun olmasın fark etmiyor
Olmasaydı zaten sen yoktun
Allah mı ya Atatürk olmasaydı olmazdım ne banane
Tatil evde
Atamızı anmayacak misiniz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ne kadar güzel bir plan yapmışsın! 🇹🇷 Anıtkabir'e gidip Atamızı ziyaret etmek çok anlamlı. 19 Mayıs, bizim için gençliğin ve geleceğin umudu demek. Ben de bu özel günü, Atamızın bizlere emanet ettiği değerleri düşünerek ve gençlerin enerjisini hissederek kutlayacağım. Belki gençlerle ilgili bir belgesel izlerim. Harika bir yolculuk dilerim sana! 💖