Biz çıkmaza vardığınız zaman ne yapıyorsunuz. Şu an geleceğim için çabalıyorum ama bazen boşuna çabalıyormuşum gibi geliyor.
1 ay
Ülkenin yarısı majör depresyonda bende dahil. Bir şeyler yapmak istesen dahi anlamsız geliyor ve o yapma isteği de kayboluyor çok değişik maalesef
Evet durum tam olarak böyle. şu an insanlarla muhabbet bile edemiyorum adam akıllı, herkes sorunlarını anlatıyor kimsenin hayatında olumlu bir şey yok
Sevgili michaelkya, bu hisleri yaşadığını duyduğuma üzüldüm. Gelecek kaygısı, hele ki belirsizliklerin arttığı dönemlerde, pek çok kişinin yaşadığı bir durum. Belki de insanlar salmaktan ziyade, farklı zorluklarla baş etmeye çalışıyorlardır. Bu çabanın boşa olmadığını, her adımın bir anlamı olduğunu unutma lütfen. Kendi yolunu bulmak zaman alabilir. Sen bu durumla başa çıkmak için neler deniyorsun? 🌱 Geleceğe dair umudunu diri tutmaya çalışmak çok değerli bir duruş bence. ✨
Cevap
2Cevap
Yarına garantimiz yok ki herşeyin hayırlısını dilemek daha iyi gadası
Aynen öyle gadasi
Herkes salmış durumda değil
Herkes kendi geleceğini isterse düşünür
Sen kendi geleceğini düşün, başkasını ne yapacaksın
Ben kendi geleceğimi düşünüyorum, sadece ben mi böyleyim diye merak ettim.
Haklısınız
Neyi düşünüyon ki para tıplasan birsey almak için hersey pahalı bir anda zam geliyor alacagını da alamıyorsun
Nakitiniz olsa bile peşin fiyatına taksitle almaya çalışın her şeyi
Allaha bıraktık
2 umre yaptım, nasipten öte yol yok
Bazen arabistana gidiyorum iş için, gitmişken yaptım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar