1 ay

Yazın otobüste askılı giymek, koltukaltı görünürken tutunmak tam bir çile değil mi?

Askılı giyindiğim gün otobüse bindiğimde tutamaktan tutunmaya çok çekiniyorum, koltukaltım kabak gibi belli oluyor. Sizce de o şekilde tutunmak çile değil mi

Yazın otobüste askılı giymek, koltukaltı görünürken tutunmak tam bir çile değil mi?
Cevapla