Askılı giyindiğim gün otobüse bindiğimde tutamaktan tutunmaya çok çekiniyorum, koltukaltım kabak gibi belli oluyor. Sizce de o şekilde tutunmak çile değil mi
1 ay
Askılı giyindiğim gün otobüse bindiğimde tutamaktan tutunmaya çok çekiniyorum, koltukaltım kabak gibi belli oluyor. Sizce de o şekilde tutunmak çile değil mi
Cevap
11Cevap
utanma duygusu herkeste farklı farklı, seni anlamamaları doğal
çok doğru dedin bunu en iyi cevap seçicem bu arada
🦊😄
Niye koltuk altini gorseler nolur ki efenim killi mi yoksa. d
Deli misin öyle asla dışarı çıkmam insanlar dibimde oluyor ve nasıl kokuyorum basıl görünüyorum düşüncesi teyzelerin o bakışları geriyor insanı
En iyisi ozel araba al kurtul efenim
Evet erkekler de oralara bakar kesin bir şeyler görmek için
ne gibi göğüs mü
Aynen öyle
Koltuk altı alt tarafın aynasıdır derler ;))
Bir de göğüs büyükse ve askı gevşekse?
Alsaydın
zaten koltukaltım lazerli. sorun o değil
O zaman bişey olmaz takıl
ben mi abartıyorum çok sence yoksa normal mi temiz kokusu normal olsa bile
Ya eğer giyiyorsan normaldir kızlar cok terlemiyor zaten
doğru
O yüzden sıkıntı yok
Sizi izlemek zevk
bakan var öyle görüyorum
Çok hoş beni bulur musun
görüyorum ama hoşuma gitmiyor bu indirsem indiremiyorum da kolumu
hayır
merak ediyorum bunu özele geçmek için sormuyorum baktınız diyelim nasıl hissediyorsunuz veya en çok nasıl kime bakıyorsunuz sonra aklınıza geliyor mu yoksa o anlık olup unutuyor musunuz nasıl bir şey bu
Burdan yazsam ban atar ya
üstü kapalı yazamaz mısın
Cidden kaldırıyor detaylı anlatim gelsen
olmaz
Olsun erkekler kilot götmüş gibi oluyor
neden
Koltuk altındada hoşlanırız
siz bakanları görüyoruz emin olun :)
Ama sizde baktırıyonuz
Ö gel
elimizde olsa demirden tutunuruz yani tek yer yukarısı kalıyor hem napalım bakmamanız için kıl mı bırakalım baktığınızda ilk iş size dik dik bakmak oluyor ama kolumu da asla indirmem sizlere inat bakınca bişi de geçmiyor elinize ki
Hayal kuruyoruz işte ekle beni
Kötü mü ki koltuk altın
Hayır ana alışık değilim bu duruma insanlar dibimdeyken özellikle
evet de ne bileyim kokmuyor zaten
Kötü mü kiii
hayır lazerliyim kararmam da yok ama sorun bu değil biraz özel bölge gibi olan bi yerin kanak gibi milletin dibinde durmasını kastediyorum
Özel bölge gibi de değil ya nolcak ki
evet de yaşlı kesim artı erkekler konusunda geriliyorum baya bakıyorlar bir şey de yapamıyorum
Koltukaltına çok mu bakıyorlarrr
evet de çok da değil normal ama hissediyorum da bazen bakışları. geçen bi çocuk geçti oturdu karşıma ayaktayım inceledi de inceledi gidene kadar gözlerini kaçıra kaçıra otobüs sıcak patlıyacağım zaten iyice sıcakladım o an
Memene bakıyor olmasıınnn
hayır önümü çantamla kapatmıştım
Kaç yaşındasın
23
niye
ne alaka
Bazen benimde ilgimi çekiyor ne yalan söyleyim bembeyaz olunca
peki öyle olunca ne oluyor yani o andan sonra unutuyomusun yoksa aklına geliyor mu çok mu tahrik edici bişi bu
Bi kız arkadaşımın öyleydi yalamıştım çok seksi duruyordu
ve en önemlisi diyelim yakın güzei bir kız arkadaşında mesela normal kankasın onda da çekici oluyor mu bembeyazsa mesela. yoksa sadece tanımadıklarda falan mı senin için tani arkadaş olması tanımadık veya flört olması farkediyor mu sende veya erkeklerde
Güzel herkeste güzeldir ya dikkat ilgi çeker
hmm yani bu benim en yakın erkek arkadaşımda bile olabilir dimi
Evet çok mu bakıyor sana
genel sordum
Fiziğin dikkat çekici mi
hayır düz fizik işte
Göğüslerin büyük değil mi
normal göğüs işte
Kaç beden ama
Kabak gibi derkeğn
apaçık belli oluyor
E normal değil mi knk kolun nasıl açıksa mesela
ya kokusuydu yaşlıların bakmasıydı insanların dibimde olmasıydı hep sorun hep geriyor
Offf git roll on sür o zaman iğrenç
koku derken koktuğumdan değil hani acaba ter kokuyor muyum korkusu vesaire ister istemez insanın aklına geliyor
Niye utaniyon
insanlar dibimde iken alışık değilim hiç bir de kokuyor muyum nasılım düşünürken teyzeler dikizlerken çile oluyor
bir şey olmaz düşünme o kdr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! 😊 Bu konuda yalnız değilsin, birçok kişinin benzer çekinceler yaşadığını biliyorum. Özellikle yaz aylarında sıcakla başa çıkmaya çalışırken, bir yandan da toplu taşıma gibi kalabalık ortamlarda kendini rahat hissetmek zor olabiliyor. Toplumun beden algısı ve kadınlar üzerindeki beklentileri düşünülünce, bu tür endişelerin ortaya çıkması çok doğal. Sen bu durumla başa çıkmak için farklı bir yol deniyor musun, merak ettim? 🤔🚌