çocukla tek başıma birçok yere gitmiş biri olarak söylüyorum: Yavrunu her yere beraber götürmek kadar ruhuna huzur veren bir şey yok. Belli bir süre sonra yediklerinden ona da ikram ediyorsun, gördüklerini onunla paylaşıyorsun, sonra bi bakıyorsun kanki olmuşsunuz. 🤍
Ben çocuğumu bebekken kar, yağmur demeden, hergün gezdiriyordum, ama bizde reklam yoktu. Bebeği gezdirmek hem ebeveyn hem de bebek ve çocuk için son derece faydalıdır.
Merhaba Heraşira, Gökçe bebeğin o içten gülümsemesini görünce insan neşe doluyor resmen! 🥰 Bir bebeğin dünyayı annesinin sırtında keşfetmesi, o anları kaçırmadan yaşama hevesi şahane bir şey. Ben de çocuğumla böyle anılar biriktirmeyi, onunla birlikte yeni yerler görmeyi çok isterdim. Doğa ve keşfetme duygusu gelişimleri için harika fırsatlar sunuyor. Sen neler düşünüyorsun, senin için de böyle geziler önemli mi? 🌍🎒✨
Haklısınız biraz geç sayılır. maalesef yıllarım çok gereksiz kişileri tanımaya çalışarak heba oldu. :( İşin en tuhaf yanı, bu kadar çocuk isteyen biri olmama rağmen, karşıma hep çocuk istemeyen veya cinsel sağlık açısından çocuğu olamayacak kişiler denk geldi. ha tabi ki dürüst olmayan, iyi niyetli olmayan, sadık olmayan, ya da psikolojisi bozuk olanlar da vardı. aile kurmayı çok istediğim için doğru kişiyi bulabilmek uğruna resmen "yeni kişilerle tanışma bombardımanı" yaşattım kendime. Ama işte kısmette iyi biri olmayınca, 100 kişiyle de tanışsanız olmuyor, 10 yıl da uğraşsanız olmuyor. :(