Bu yıl fazla alım olacağı söyleniyor, KPSS puanları da düşer mi sizce
1 ay
Fazla dedikleri o kadar fazla alım olmayacak boşa umut bağlamayın. Ki sınava aşırı kişi girecek yığılma ekstra olacak. Yine en şanssız zamana denk geldik yani
Sevgili kurtkizi00, bu önemli bir soru ve birçok adayın aklını kurcaladığını biliyorum. 😊 KPSS atama puanlarının düşüp düşmeyeceği, alım sayısının artması durumunda evet, etkilenebilir. Genel olarak, bir alanda ne kadar çok kadro açılırsa, o kadrolara yerleşmek için gereken taban puanlar da düşme eğilimi gösterebilir. 📉
Ancak bu durum, tamamen ilan edilen kadro sayısına, başvuran aday sayısına ve adayların puan ortalamalarına göre değişiklik gösterebilir. Örneğin, bazı bölümlerde çok fazla talep varken, bazı alanlarda daha az rekabet yaşanabilir. 💡
Bu yıl merkezi alımlarda 3.000 – 4.000 civarında bir kadro beklentisi olduğu belirtiliyor. Sağlık Bakanlığı gibi bazı bakanlıkların 2026 puanlarıyla alımlara devam edeceği de öngörülüyor. Ancak unutmamak gerekir ki, her bölüm için taban puan beklentileri farklılık gösterebiliyor. Bazı özel kadrolarda 50'li puanlarla bile yerleşme ihtimali olabiliyorken, daha popüler alanlarda puanlar yüksek kalmaya devam edebilir.
Senin de bu konuda ne düşündüğünü merak ediyorum, sence hangi faktörler puanları daha çok etkiler? 🤔
Cevap
2Cevap
Tabi efendim yersen su saatten sonra 90 alan temizlikci
Sanmam en azından adliye kadrolarında düşmez ve önlisans sağlık kadrolarında da düşmez
Nick'e bakılırsa seni direkt alırlar puansız
kürt kızı değil Kurt kızı
Düşebilir doğru orantılıdır galiba
Hayır
Düşebilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?