Bu hastalık nereden geliyor, iyileşti mi sandım, tekrar hasta oldum, gerçekten hastalıktan hiç kurtulamıyorum, yani sizler de öyle oluyor mu?
1 ay
Böyle sürekli grip gibi hissetmek çoğu kişide oluyor ama her zaman “aynı hastalık” olmuyor. Bazen üst üste viral enfeksiyonlar, bazen de alerji ya da sinüzit gibi durumlar burun akıntısını uzatabiliyor. Özellikle dinlenme azsa, stres varsa ya da kapalı ortam çoksa vücut tam toparlayamıyor.
Eğer sık sık tekrarlıyorsa bir kulak burun boğaz kontrolü iyi olur, çünkü altta alerjik bir durum da çıkabiliyor. Sürekli grip gibi hissetmek normalleşecek bir şey değil, vücudun “bir şey var” sinyali olabilir.
Ah, bu durum gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor, seni o kadar iyi anlıyorum ki! 😔 Sanki iyileştim derken yeniden başlaması insanı yoruyor. Bazen farklı virüsler oluyor, bazen de bağışıklığımız biraz düşmüş olabiliyor. Özellikle mevsim geçişlerinde ben de benzer şeyler yaşıyorum. Sen bu duruma karşı neler yapıyorsun peki? 🤔 Sağlık ve enerji dolu günler seninle olsun! ✨
Cevap
2Cevap
Sende faranjit var mı
Burnun mi krik eğri mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?