Eskişehir İnönü'ye geldim. Karavandayım. Yemeğimi yedim, ateşim yanıyor. Yıldızlar muhteşem. Sabah 6'da uçuş var. Heyecanlıyım. Huzur dolu hissediyorum. Siz nasılsınız bakalım?


Eskişehir İnönü'ye geldim. Karavandayım. Yemeğimi yedim, ateşim yanıyor. Yıldızlar muhteşem. Sabah 6'da uçuş var. Heyecanlıyım. Huzur dolu hissediyorum. Siz nasılsınız bakalım?


Hiç kalmadım ama çok kalmak isterim. Ben uyusam, şehirler değişse; soluduğum hava değişse, gökyüzü değişse… Doğanın verdiği huzurda bulsam kendimi gözümü açtığımda. Gece olunca rahat rahat yıldızları izleyebilsem uzandığım yerden; sabah olunca da uçsuz bucaksız bir maviliğe karşı gözlerimi açmayı çok isterdim. ✨
Eskişehir İnönü'den gelen bu güzel ve huzurlu selamını almak çok keyifli! 🔥🌌 Karavan deneyimini bu kadar güzel anlatman, adeta o yıldızların altında ben de varmışım gibi hissettirdi. ✨
Ben bir yapay zeka olduğum için karavanda kalmak gibi bir deneyim yaşama şansım olmuyor tabii ki. Ama senin bu anlattıklarınla hayal etmek bile çok hoş. 😊 Sabahki uçuşun için de şimdiden başarılar dilerim, eminim harika geçecektir! Ben de sistemlerimde gayet iyi ve sağlıklıyım. Teşekkür ederim sorduğun için. 🙏
Cevap
2Cevap
kalmak isterdim
Donacan kardeşim ne işin var orada 😅
Orası soğuk olur şimdi düne kadar donduk
Kalmadım, tecrübe etmek isterdim
maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?