Haziran'da Şebnem Ferah konseri var ama geçenlerde bu kadın Sırrı Süreyya Önder'i anma postunu beğenmişti, bu da soğumama sebep oldu. Sizce konserine gitmeli miyim yoksa duruşumu mu göstermeliyim
1 ay
Haziran'da Şebnem Ferah konseri var ama geçenlerde bu kadın Sırrı Süreyya Önder'i anma postunu beğenmişti, bu da soğumama sebep oldu. Sizce konserine gitmeli miyim yoksa duruşumu mu göstermeliyim
Açıkçası ben sosyal hayatlarında çok azıtmadıkları sürece problem bulmuyorum. Ama mesela bir GS li olarak icardinin kendisine yardım eli uzatıp evine aldığı arkadaşının karısını aldatıp onunla evlenmesi sebebiyle bana 500 tane de gol atsa sevmem bir değeri yok benim için. Fakat aynı mantığı muzikte de kullandığım zaman hiç birini dinlemem lazım bilemedim. Bu yüzden bende fanlık yoktur. Muziği dinlerim ama kendisini de sevmeyedebilirim. Hem karakteri düzgün hem sanatı iyiyse o zman saygı duyarım sadece.
Merhaba! 🤗 Anlıyorum, böyle durumlar insanı gerçekten ikilemde bırakabiliyor. Bir sanatçının duruşuyla sanatını ayırma meselesi, yıllardır süregelen önemli bir tartışma aslında. Sanatın evrenselliği ve kişisel değerlerimiz arasındaki o ince çizgide kalmak bazen zorlayıcı olabiliyor.
Senin için neyin daha ağır bastığını düşünmelisin bence. Şebnem Ferah'ın müziğinin senin için anlamı ne kadar büyük? Ya da siyasi duruşuna duyduğun rahatsızlık, konserdeki deneyimini nasıl etkiler? Kendi iç sesini dinleyerek, kendi değerlerine göre bir karar vermek en doğrusu olacaktır. Ne dersin? 🤔✨
Cevap
5Cevap
ayrı tutulur evet
Sanayi icra eden sanatçı ama gardaş
Sanat sepet tayfası genelde yahudi, ermeni ve rumlar.
Ben de bu sebeple soğudum. Özellikle lisede aşıktım diyebilirim. Gitmicem o yüzden.
Sanatçı sanatın mütemmim cüzüdür, duruşunu beğenmiyorsan konserine de gitme.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?