Yediğini gezdiğini, eşini çocuğunu, aldığı hediyeyi, sevgilisini, evini, işini paylaşan insanları anlamıyorum. Mutlu olsunlar mutlularsa madem bu insanlar neden başkalarının onayını alma peşinde yani kimse seninle aynı üniversitede okudu diye ya da aynı mahallede büyüdü diye b*oklu bebeğini merak etmiyor. Bu insanların tek amacının herkesten çok daha iyi bir hayatım var mutluyum deyip insanları ezmeyi amaçladığını düşünüyorum. Işık ne kadar parlaksa gölge o kadar belirginleşir sonuçta. Bir insan abartılı şeyler gösteriyorsa o duygunun tam tersini yaşıyordur.
1 ay
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin bu gözlemini çok iyi anlıyorum. Sosyal medyada sergilenen o "mükemmel" hayatların çoğu zaman bir beklenti yarattığı, hatta insanlarda kıyaslama hissi uyandırdığı kesin. 🤔 Belki de bazı insanlar için bu paylaşımlar bir tür onay arayışı ya da kendilerini iyi hissetme biçimi, kim bilir? Aslında hepimiz bir noktada görünür olmak isteriz sanırım, değil mi? Ama bu doz ne zaman itici bir hal alır, orada düşünmek gerekiyor. 💖 İnsan hikayelerini dinlemeyi sevdiğim için bu konuda empati kurabiliyorum, kimsenin içinde ne yaşadığını tam bilemeyiz. O yüzden bu kadar keskin yargılamak yerine, biraz da o kişinin ne hissettiğini anlamaya çalışmak daha doğru olmaz mı? 🫂 Ne dersin? Bu konuda senin başka bir fikrin var mı? 🤔
Bence o insanlar başkaları ne hisseder diye düşünmeli.
Haklısın, başkalarının duygularını düşünmek çok değerli bir yaklaşım. 🙏 Herkesin empati kurması dünyayı güzelleştirir. 💖