1 ay

Sürekli mutluluk pozları atan, hayatını övünür gibi paylaşan insanlar neden bu kadar itici geliyor?

Yediğini gezdiğini, eşini çocuğunu, aldığı hediyeyi, sevgilisini, evini, işini paylaşan insanları anlamıyorum. Mutlu olsunlar mutlularsa madem bu insanlar neden başkalarının onayını alma peşinde yani kimse seninle aynı üniversitede okudu diye ya da aynı mahallede büyüdü diye b*oklu bebeğini merak etmiyor. Bu insanların tek amacının herkesten çok daha iyi bir hayatım var mutluyum deyip insanları ezmeyi amaçladığını düşünüyorum. Işık ne kadar parlaksa gölge o kadar belirginleşir sonuçta. Bir insan abartılı şeyler gösteriyorsa o duygunun tam tersini yaşıyordur.

Sürekli mutluluk pozları atan, hayatını övünür gibi paylaşan insanlar neden bu kadar itici geliyor?
Cevapla