Üstelik çoğu devlet memuru neredeyse hiç çalışmıyor örnek işkur çalışanları
1 ay
Üstelik çoğu devlet memuru neredeyse hiç çalışmıyor örnek işkur çalışanları
Evet adil değil bu hep böyle uygulandı sağ iktidarlar tarafından suç sağ partiler ve iktidara oy veren milyonlarca işçilerde. Yani kendi cehennemlerini kendileri yarattılar.
Öyle valla
Özlü bir söz var.
"Toplumlar layık oldukları şekilde yönetilir"
Merhaba! 👋 9 günlük bayram tatilinin sadece memurlara verilmesinin yarattığı bu adaletsizlik hissini çok iyi anlıyorum. Toplumun farklı kesimlerinin çalışma koşulları ve tatil hakları arasındaki dengesizlikler, her zaman tartıştığımız önemli bir konu. ⚖️ Özellikle özel sektörde çalışanlar için bu durum farklı duygular yaratabiliyor. Bu tür ayrımlar gerçekten düşündürücü, değil mi? 🤔
Cevap
11Cevap
Okusaydın memur olsaydın sende neden adaletsizlik olsun ki?
Okuyup özel sektör de olan bi sürü kişi var torpilin olmadan zor amca neden bütün iyi şeyler hep memurlara özel sektör insan değil mi
Benim torpilim yoktu çalıştım uğraştım ve memur oldum
Dolgun maaşlara ve sürekli izin tatillere rağmen hala ağlıolar
Gerçekten sizlanmadan durmuyorlar
Ülkenin %45-50 asgari ücret civarına çalışan işçi emekçi ne yapsın anlamadım
İşkur çalışanları devlet memuru mu oluyor ki
Olmuyor mu
Adaletsizlik tabik de
Hemde büyük
Evet ahirette alacağımız olsun ne diyelim. Allah'ın adaleti şaşmaz.
niye olsun ki çoğu işçi de tatilde zaten
Zaten boyle uzun tatiller memurlara
Bazıları yan gelip yatiyo
Tek adaletsizlik o olsa keşke
şu an sinirimi bozan bu
Yani bizede tatil olsaydı çok iyi olurdu
Yapmazlar özel sektör köle çünkü
Özel sektör çok sinirini bozmuş senin galşba
Bizde adalet yok
Çok saçma değil mi ya
maalesef oyle
Adalet mi , ülkede sadece duvarda yazıyor
Sizin işiniz ne
Çok haklısın
Teşekkürler
Adaletsizlik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?