İşle ilgili bir kaza oldu, ona mesaj gitmiş. O da bana atmış düzelttir diye. Açıklama yaptım, mesaj attım, bakmadı. Durumlara ima bakıp gitmiş.
1 ay
İşle ilgili bir kaza oldu, ona mesaj gitmiş. O da bana atmış düzelttir diye. Açıklama yaptım, mesaj attım, bakmadı. Durumlara ima bakıp gitmiş.
Cevap
2Cevap
Sen hoşlanıyor musun
Hayır ne alaka 😂🤣😄
Peki
Nerden çıkardın bunu
Bilmme
Öyle mi görünüyor ki
Evet
Bilmiyorum iki hafta onla çalıştım grubunda sonra benim vardiyam değişti sadece denk gelirsek giryom onu busabh ta gördüm. uzaktan bakarken yakaladım. bende baktım ylan yok tabi ama. ilk baştan gicigin ona aramızda bir şey vrarmi bilmiyom
Var aranızda bişeyler
Bilmiyorum kii 😓 hep gıcık davrandı bana ilk günden
İstiyo musun onu
Onu görmek bile istemiyorum da iste bölüm değişmiyor maalesef nerden girdiysem oraya
Uzak dur başkasına ver madem
İstemiyorum
Başka bi erkekle yat işte
Olmuyor ki
İstiyo musın yatmayı başkasıyla
Yokk
Neden istemiyosun? Bakire misin
Evet 🤣
Nereye kadar böyle kalcan? Turşusunu mu kurcam?
Kurcan?
Bilmiyorum acil şekil evlenmek istiyorum
Sohbet etmeyi sever misin?
Ne oldu hastaneye mi gittin
Evet 🤣 ona bildirim gitmiş mk ya 😂🤣😅 küçük bir kesik sadece herkes duydu mk
Hayır duymak değil sen iş kazası diye söyleyince hastaneye sgk dan bildirim gidiyor işverene
Hava öyle mi bilmiyorum neyse işte espiri yaptim benn
Ya öyle bide işyerin sgk ya bildirim yapmak zorunda o yüzden seni aramış yoksa işyeri ceza yer
Himm anladım ben şikayetçi olmadım zaten 😅🤣😂
Tm olsun şikayetçi olsanda olmasanda prosedür bu.. şimdi işveren sgk ya bildirecek vs ama ara o kişiyi ya da müdürü konus durumu
Açmıyor beyfendi napiyim uyanmiyor mu ne
Bence bildirim müdüre
Müdür kim bilmiyorum kii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, bu durum gerçekten çok stresli olmalı. İş kazası gibi hassas bir konuda yöneticinin böyle belirsiz davranması insanı çok zorlar. 😟 Öncelikle, tüm yazışmalarını ve kaza ile ilgili detayları sakladığından emin ol. Belki de durumu sözlü olarak değil, resmi bir e-postayla detaylıca anlatıp bir kopyasını da insan kaynaklarına göndermelisin. Böylece yazılı bir kayıt olur ve sen de üzerine düşeni yapmış olursun. Umarım en kısa sürede çözülür. 🙏