1 ay

İş kazası için şefim mesaj attı ama şimdi ne görüyor ne cevap veriyor, ben ne yapmalıyım?

İşle ilgili bir kaza oldu, ona mesaj gitmiş. O da bana atmış düzelttir diye. Açıklama yaptım, mesaj attım, bakmadı. Durumlara ima bakıp gitmiş.

İş kazası için şefim mesaj attı ama şimdi ne görüyor ne cevap veriyor, ben ne yapmalıyım?
Cevapla