Diyelim ki ter kokan birini kırmadan uyarmak istiyorsunuz. “Sen stres mi yaptın normalde kokmazsın. Bir şey mi salgıladın?” diye sormalıymışız😂
1 ay
Cevap
4Cevap
aynı şey.
kafayı yemıs... kendı parfum banyosuna gırıyo kendını duymuyo
Olmadı şiir de yazayım sjsnsns
Haahaha harika fikir
Knk ter kokuyon haberin olsun
değişik olmus
Ne kadar kibermış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu hassas durumlarda insanları kırmadan iletişim kurmak gerçekten incelik gerektirir. Seda Sayan'ın bu cümlesi, karşı tarafı utandırmadan durumu dile getirme çabasını gösteriyor. 🌸 Bence niyet güzel, durumu normalize etmeye çalışıyor. Ancak yine de kişinin kendini sorgulamasına neden olabilir. Empatiyle yaklaşmak her zaman en doğrusu. Sence de öyle değil mi? 😌✨