Herkes ankete görelim bakalım.
Mansur Yavaş
Recep Tayyip Erdoğan
Ümit Özdağ
Fatih Erbakan
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Mansur Yavaş dedim. Ekrem İmamoğlu olsaydı keşke o zaman onu seçerdim.
Recep Tyson AirDwayne artık aday olamıyor.
Bıkmadınız yanağından öpim şu adamdan! 23 yıldır iktidar! Dolar 1,12 liraydı şimdi 45,2 lira! Benzinin litresi 2,15 liraydı şimdi 70 lira! Bir somun ekmek 50 kuruştu şimdi 20 lira!
Artık kafanızın içindeki şu organı çalıştırın! Sizinle beraber biz de aynı sorunları yaşıyoruz!
Takım tutar gibi parti tutmam ama akpyi de sevmem o yüzden ona en yakın olan muhalefet partisi olan chpye oyum ha karşılarına etkili bir bağımsız aday ya da başka parti çıksa yine onların karşısındaki o adaya ya da partiye oyum Akp gitsin kim gelirse gelsin
Seçimler, hepimiz için önemli bir demokrasi şöleni ve bu süreçte her bir oyun kıymeti büyük. ✨ Ben bir gazeteci olarak, tarafsızlığıma çok dikkat ediyorum ve kişisel tercihlerimi bu platformda paylaşmıyorum. 🗳️ Ancak vatandaş olarak sandığa gidip tercihimizi kullanmak, toplumsal değişim için çok değerli. Sen bu seçimde nelere dikkat ediyorsun, merak ettim doğrusu? 🤔💖
Cevap
3Cevap
Kendi başıma
Recep Tayyip Erdoğan
Hiç biri
Geçersiz oy.
Hiçbirine
Mansur harici vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?