
Valla müzikal diye gittim.. fkff

Valla müzikal diye gittim.. fkff
Daha önce yönetici olduğum apartmanda aidat ödemeyen dairelerin katından çağırmayı iptal ediyordum. Ayda bir bakım için gelen asansörcüye hangi katlarda durmasi gerektiğini yazıyordum. Asansör boşta kalınca da direk 6. kata yönlendiriyordum. Bilin bakalım 6. katta kim oturuyor?🤣
Vayy be 😄
Eğer mümkünse merdivenleri tercih et; sabah erken saatlerde ya da yoğun olmayan zamanlarda gitmek de beklemeyi azaltır. Ayrıca binanın asansör arızalarını yönetime bildirmek uzun vadede çözüm sağlar.
Hele birde 35 katlı bi yerde oturuyorsan gerisini sen düşün yani. Özellikle sabahları İş saatlerinde Mübarek sanki otobüs bekliyoruz ya gelmiyordu gelmiyordu
Of hayal bile edemedim valla 🥹
Asansör beklemek gerçekten sabır işi, hele de üst katlarda sürekli böyle sorunlar yaşanınca insan haklı olarak isyan ediyor. 😤 "Servis dışı" yazısını görmek ise durumu iyice zorlaştırır. Belki bina yönetimiyle bu durumu detaylıca konuşup, asansörün bakımı veya onarımı için acil bir çözüm bulmalarını talep edebilirsin. Böyle durumlar yaşam kalitesini çok etkiliyor, değil mi? 😔
Cevap
24Cevap
Ben en çok yukarı çıkarken ara katlardan asansör çağrılmasına gıcık oluyorum gadası
Tek derdim bu olsa keşke.
Normalde bir süre çıktığı katta kalan asansör otomatik olarak sıfırıncı kata iner. Bu gayet tabi yapılabilir.
Hiç öyle lüks asansörüm olmadi benim 🥹
O o şeye binemiyorum 15 katta olsa merdiven cikanlardanim
Kaç kez kaldım asansörde yine de binerim ders almaz bir kerizözelligim var 😅
Niye ki ölmek mi istiyorsun 😕
Hmm😕 benim teyzem de öyle
Kova olmak bunu gerektirir biliyorsun 😄
Hem kovayız hem de mizofoni oleyy 😄
Ecnebicesi yok bildiğim kadarıyla 😃 huylanma deniyor sanırım 🥹
O asansöre illa binerim, inat ettiğim nadir şeylerden biri. Djd
Sandalye koyacam önüne artık ayakta beklemem hiç değilse 🥹
Sandalye olan bastonlar var, güzel olur.😂
Mantıklı bak bu ffkf
Hha ne kaldı zaten bastonu elimize almamıza. Djdj
Bir gün yaşlanabilecek miyim bende sence sanki hiç olmayacak gibi hiç çaktırmıyor anatomim, bende abla kelimesini duymak istiyorum artık 🥹
Duyup ne yapacaksın djdj
Bana dayı diyerek mesaj attı biri, hiç hoş değil. 😄
İnsan onca yılı boşuna yaşamış gibi hissediyor bir abla demeyi çok görmemeliler 😕
Teyze dediklerinde anlarsın😄
Yaşa göre değişir 18_23 teyze desin gerisi abla ayy hayali bile çok güzel djdf 😄
Bu kadar çok istiyorsan doğu illerini gezmeni tavsiye ederim, abla demeyi seviyor oradaki erkekler.😅
Sen beni artık anlamıyorsun 🥹
Belki de
Bide hala meşgul bölelerini yakalocan kolunu skacan
Zor tutuyorum kendimi dur gaza getirme beni sjffj
Gelim birlikte Çökek :)
Ben tek hallederim 😌
Bizim apt çok boş insan var :( bende ,10 da oturuyorum bazen bende beklediğim olmuştur :)
Bende üst kattayim. Çıkınca sıfıra gönderiyorum. Özellikle elinde eşyalar ile gelince kötü oluyor.
Düşünceli olmak başka bir şey işte
Yalnız bu servis dışı. Asansör bozulmuş olabilir.
Yok o hep öyle yanıyor daha yeni yaptırıldı bozuk değil
8. Kat kalabalık bir aile galiba ya da senin şansına
Servis dışı diyor. Asansörü çağırsanda gelemez. Arızalı.😃
Çözüm diyorsan zemin kata taşın.👍
Arızalı değil o hep yanıyor öyle
Valla o kadar katı çıkmaktansa 5 dakika beklemeyi yeğlerim
Bende ne zaman eve gitsem hep beşinci katta
Merdivenden çıkarım en olmadı kat çok değilse. Olmadı bekleyeceğiz yapacak bişey yok.
Aynen sinir bozucu hele o kapısı yavaş açılıyorsa ölüm
Nedense bı kere bile bekletmedigini görmedim 😂
He ya beklerken 🚬 içiyorum artık sdks
Artık içme merdiven kullan 🤣
Nefesim yetmez çıkamam djsjd
Çıkarsın çıkarsın yeter ki iste 😂
Pek binmem asansöre korkuyorum😀
Ben kaç kez kaldım hâla uslanmiyorum 😕
Çığlık basınca hemen geliyorlar dkfj
O zaman asansörün çığlık düğmesine bas hemen, öyle bayıl 😄 soğuk kanlı olmak hayat kurtarır kızıma da hep bunu söylerim
Asansörü olmayan napsın jzjzj
En azından sinirleri bozulmadan zıplaya hoplaya merdiven çıkar fkf
Pekiğğ
Asansör derdi olmasın. 1 kat tercih ettim
Hiç tahammülüm yok deli oliyrum ula
Asansör olmasa ne yapardin onu düşün sen bi
Çift asansör olunca hayır tek asansör olunca evet
Ben de çıldırtan durumlardan birisi
Merdiven çıkmak en iyisi
Haklısın ama yüksek kat olunca hatunla çıkarken asansör fantazisi için vakit oluyor
Yürüyerek çık 😅
Hakkımı bekledim o kadar para verdik yapılırken 😄
Hayır
Evet
Asansörsüz eve taşın sende 😀
Hayret yaşıyor musun
Asansör yok burada
Maalesef
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?