1 ay

Cengiz Hanın bu düşüncesi doğrumu sizce?

Cengiz Han bir gün demiş ki ben Tanrı'nın kırbacıyım Tanrı beni günahkâr toplumları cezalandırmam için gönderdi demiş doğru olabilir mi acaba Tanrı böyle insanları bu yüzden mi yarattı

Cengiz Hanın bu düşüncesi doğrumu sizce?
Cevapla