O çevredeki illerde çalışan kimler, nasıl yerler, Erzurum, Bayburt, Ağrı
1 ay
O çevredeki illerde çalışan kimler, nasıl yerler, Erzurum, Bayburt, Ağrı
Bunların içinde yasayabilecegin en iyi yer yine Erzurum. Hem büyükşehir hemde yerleşke olarak güzel. Konut sayısı yeterli yani kolaylikla ev bulabilirsin. Gezeyim tozayim dersen yine diğer illere göre iyidir. 50 bin nüfuslu bir üniversitesi var ki bu da bir arti. Hem iş hem Arkadaş çevresi olarak. Hastane desen çevre iller zaten Erzurum'a geliyor. Bayburt dediğin yer bir ilçe gibi , keza Ağrı da öyle. Yani kamuda çalışıyorsan Erzurum senin için ideal. Ama iş yapacağım iş kuracağım dersen öyle pek iş imkanı yok. Çünkü kış mevsimi uzun. İş olanakları az.
Doğu illerinde genelde öğretmen, sağlıkçı, polis, asker, mühendis, kamu personeli ve madende/şantiyede çalışan işçiler çok oluyor 🏥📚👮♀️
Erzurum biraz daha büyük, üniversite ve hastanelerle şehir hayatı hissediliyor. Bayburt ve Ağrı daha sakin, kapalı ve küçük yerler. Kışlar sert, soğuk ve uzun ama insanlar samimi, dayanışma güçlü ❄️💙
Sen gitmeyi iş için mi, yoksa tayin vs. yüzünden mi düşünüyorsun? 🤔
Cevap
2Cevap
şartlar zor
Ne açıdan soruyorsun,
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?