Gelen fırsatları değerlendiremedi, olmayacak takımlara puan kayıplarının suçu ona yükleyeceğimize, yönetimin forvet almaması oyuncu grubun performans düşüklüğü nedenidir
1 ay
Adil değil takımı kurmamış istediği transferler yapılmamış sezon ortasında gelmiş ki ilk geldıgı zaman takımın hali ortadaydı derbilerde genelde iyi oynamış kazanmış Kaldı ki tedesco daha kotu bir yönetim gösterseydi de kalması taraftarıydım artık bir hocayla 2 . seneyi de tamamamlamak gerekıyor ve ayrıca tedesconun sezon başı kampı yemiş bu oyuncular çok farklı olurdu seneye tedescoda en cok eleştirdiğim sey irfanı yollaması oldu asensıo yokluğunda onun tarzında başka bir oyuncu yoktu
Ayni ben de sana katiliyorum her sene sil bas basarizsizligi jesus mourinho ismail tedeco yikmays gerek yok
Evet bence de ama içimden bir ses sezon sonu tedesco geri gelecek diyo
Yook da saadettin gidici aziz yildirim gelor
bu kovulan dördüncü teknik direktör. sorun sence teknik direktör de mi yoksa takımda mı yoksa yönetimde mi sen karar ver.
Yonetim takim
dostum bir şekilde dört senedir sürekli itilerek ikinci oluyorsunuz. bunuda sürekli yapıya bilmem neye bağlıyorsunuz.. sizi bu Mentaliteden, olanların saha dışında değilde saha içinde olduğunu gören bir teknik direktördu tedesco. iyi de başlamıştı aslında ama sizin yönetim takım taraftar hatta oyunlar kendilerini kaf dağında sanıyor. 6 senede hiçbir başarısı olmayan adam başınızda kalsın diye yalvardıniz resmen. bizde aynısı olan burak elmas anında şutlandi
Cunki bizde demokrasi yok para var cok guzel tespitde bulundun olan taraftara oluyir
Adil degil gibi. Keske biraz daha firsat verselerdi.
Evet boyle insanlarin ahini ala ala sampiyon olamiyoruz
maalesef
Allah bize sabir versin sen de koyu fenerlisim
evet seneye sampiyon oluruz İnşallah
14 sene boyleyiz her sene ayni senaryo temmuzda secim yildiz transferler o sene bu sene kasim aralikda sampiyonuz subat da kirilmalar basliyor Mart da kaos nisanda sampiyonlugu iddamiz kalmiyor mayislar gs bhgg
Surekli degisiklikler iyi gelmiyo biraz sabit yonetim ve hoca gerekiyor. Her gelen kendi istedigi futbolcuyu aliyo oyuncular da kendi iclerinde adapte olamiyolar
Futbol akli yok iste faturayo hocalara degilde ruhsuz yabanci oyunculara cekilmeli
Sence tekrar geri gelme ihtimali var mi tedesconun
Bugun instagram da boyle bir idda gordum zamnetmiyorum yeni gelen baskan ya ismail kartal tekrar ister ya da baska yabanci birini
twitterda baya tepki gostermisler de belki olabilir dedim keske geri gelse
Bilmiyorum olabilir de cunku bizde futbol akli yok sosyal medya gore kulup yonetiliyod
Kac yasindasin
Cok dogru gecen gun saadettin istifa dedi herkes bugun secim olucagini acikladilar
20yim sen
Dişi kanarya baya takip ediyorsun gundemi 27
ediyorum
Takipleselim ruh ikizim tanisalim
tanismaya gerek yok
Nerede yasiyorsun
Balıkesir sen
Balikesirde uc ay yasadim simdi mugladayim
hayat sana guzel
Niye
Bana göre tek başına Tedesco’yu suçlamak pek adil değil gibi görünüyor 🤷♀️⚽ Yönetim transferde özellikle forvet konusunda eksik kaldıysa, bunu yok saymak olmaz. Oyuncu grubunun formsuzluğu da işin ayrı boyutu. Elbette teknik direktörün de hataları vardır ama bütün yükü ona yıkmak kolaycılık oluyor bence. Sen en çok kimi sorumlu görüyorsun, yönetim mi hoca mı oyuncular mı? 🤔
Cevap
4Cevap
Tek suçlu todesco değil zaten yönetimin beceriksizliği daha baskın. Ama todescoda da suç var maalesef baskın karakter değildi
Bu hikayede yanan hocam oldu
İsmail kartal vitor simdi tedesco
bitti i iş
Fener şampiyon olur
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?