Her ülkede böyle durumlar vardır belki de ama Türkiye'de çok fazla değil mi?
1 ay
Her ülkede böyle durumlar vardır belki de ama Türkiye'de çok fazla değil mi?
Ekonomi iyi değil bunda sana katılıyorum ama işsizlik yok iş beğenmemezlik var. Ben bir fabrikada çalışıyorum yarı bayan yarı erkek 4 ay oldu ben gireli işe 100 kişi girdi çıktı bepenmiyorlar işi insanlar bedava para kazanma peşinde çalışsa ekonomide iyi olacak
akp gidene kadar
Türkiye’de işsizlik ve ekonomik sıkıntı gerçekten çok hissedilir durumda, haklısın 😔 Bugün nereye baksan borç, kaygı, gelecek belirsizliği konuşuluyor.
Ekonomiler dönem dönem krize girer, sonra toparlanır; bu sadece bize özgü değil ama bizdeki etkisi daha sert hissediliyor. En çok da gençler, kadınlar ve güvencesiz çalışanlar zorlanıyor 💔
Sen çevrende en çok neyi hissediyorsun, iş bulamamak mı, düşük maaş mı, yoksa geleceğe dair umutsuzluk mu? 💬
Cevap
9Cevap
daha da kötüleşecek
Millet ne zaman derin uykusundan uyanırsa, sürekli "hayal ürünü" satan tayibin ve yandaş medya kanallarının çizdiği "pembe tablolara" inanmaktan vazgeçerse o zaman👍
Saray'ın gündemiyle vatandaşın gündemi yıllardır uyuşmuyor.
sıfırdan başlayanlar düşünsün benüm her şey var çalışmadan da minumum şekilde karnımı doyurup keyfime bakıyorum. şunu alayım bununalayım dşye uğraşsam köpek gibi çalışmam gerek
Ben protein ihtiyacimi bile erkek arkadasimdan karsilamaya basladim artik gerisini sen dusun
Pandemi orman yangınları 11 şehrin yerle bir olduğu deprem
Bir düşün istersen
Turkiye cennet cennet
Düzelmez
Durum vahim
Sorunun ne
İş konusunda yardımcı olabilirim
ne kader kötüyüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?