2 ay

Fenerbahçe neden hep hakemlerin kurbanı oluyor sizce?

Geçen Rize maçı haksız faulden gol yedi, bu maç haksız penaltıdan ve sürekli son dk

Fenerbahçe neden hep hakemlerin kurbanı oluyor sizce?
Cevapla