Geçen Rize maçı haksız faulden gol yedi, bu maç haksız penaltıdan ve sürekli son dk
2 ay
Geçen Rize maçı haksız faulden gol yedi, bu maç haksız penaltıdan ve sürekli son dk
Cevap
4Cevap
Bak yemin ediyorum Fenerbahçeliyim, hemde senden çok daha iyi Fenerbahçeliyim ama yukarda Allah var, eğer tff ve mhk tarafından kollanıyor olmasaydık bu takım tedesco'nun bu boktan futbol anlayışıyla ilk 4 te olamazdı. Hak yediğimiz sürece Allah bize vermiyor kardeşim. Önce Allah korkusu ve adalet gerekiyor
Ona bakılırsa gsye neden bir şey olmuyor hocam
Çünkü oynuyor adamlar. Peki biz ne oynuyoruz?
baksana şu Konya maçında oynadığımız rezil oyuna
maalesef hep böyleydik
Ali bu takımı bu hale getirdi maalesef :(
Abi inan onların da oynadığı bir oyun yok bizimle denk oynuyorlar neredeyse. Fenerbahçe hep panikten gereksiz stresten ve baskıdan kaybediyor bence
Ve tabiki forvet eksikliği
Vallahide billahide bizden kat kat iyiler
Adamlarda Osimhen var İcardi var forvette
Bizde kim var?
Hem kötü bir kadro planlaması yap, santraforsuz kal, hem haksızlıklar yap, sonrada Allah bizi sevmiyor diyoruz.
Allah şu haksızlığı yapanı sever mi?
https://www.youtube.com/watch?v=9qC9YFSZBU0
Maalesef kadro planlaması çok yanlış onu geçtim devre arasında bir forvet alamadılar
Ama hocam gsli yöneticiler de şike yaptıklarını itiraf ediyordu onlar hiç bizim gibi üzülmüyorlar
En başta Aziz başkanımızın ahı var
bjk maçında uzatmada verilen ceza sahası dışında olan ve üstelik faul olmayan penaltıdanda bahsetsene
Gs maçlarında neden bu kadar sesleri çıkmıyor acaba bjk taraftarının
Helal bacı gardaş
Bence genel olarak fenerbahceye kurulan bir komplo var. Gucunden korkuyorlar :D
Haksız penaltimi hahahha kendini avut öyle adamı çekmese yine vuracak goldü bu ne haksızı😀😀 adama sorarlar 120 dk boyunca Fenerbahçe ne yaptı bir iki atak yaptı o kadar gol yedikten sonra abandj ama nafile😂
Haksız penaltı mi, ya bi sus ya. Gidin kenarda ağlayın
Basbayağı ikili mücadele o kadar inceledi penaltı vermek için
Kanka bu kafayla zor ya
Avrupa liglerine göre asla penaltı olmayacak bir pozisyon maalesef ki ülkemizde veriliyor
Fenerbahçe ağlamaktan helak oluyo
Ya hiç deme artık psikolojim bozuldu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Futbolda duygular çok yoğun, özellikle son dakika kararları olunca “hep bize karşılar” hissi çok normal 😔💛💙 Hakem hataları tüm takımlara oluyor ama büyük takımların maçları daha çok göz önünde. Bu da “sürekli bize yapılıyor” algısını güçlendiriyor. Yine de çözüm, daha şeffaf ve iyi işleyen bir hakem sistemi; yoksa bu tartışmalar hiç bitmeyecek gibi 🤷♀️⚽