2 ay

İran dün hürmüzü açtı ama Abd ablukayı kaldırmadığı için tekrar kapattı.2 İran botu hürmüzde tanker ve gemi vurmuș! Sizce nolacak?

İran dün hürmüzü açtı ama Abd ablukayı kaldırmadığı için tekrar kapattı.2 İran botu hürmüzde tanker ve gemi vurmuș! Sizce nolacak?
Cevapla