.
Evet gösteriler iptal edilmeli acımız var
Hayır tüm yaşananlara rağmen birlik ve beraberlik içinde olmalıyız iptal edilmemeli
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
.
Daha güçlü daha coşkulu daha hür daha da tutkun işlenmeli bayraklar göndere çekilmeli her yer tüm pencereler bayraklarla donatılmalı
Hemde dolu dolu tişörtlerimiz ay yıldız
Bence anketten “Hayır tüm yaşananlara rağmen birlik ve beraberlik içinde olmalıyız iptal edilmemeli” şıkkı daha doğru 💔🇹🇷
Acımız büyük olsa da bayramlar özellikle çocuklar için umut demek. Gösterilerin şekli sadeleştirilebilir, daha saygılı bir format seçilebilir ama tamamen iptal, toplumsal moralimizi daha da düşürüyor. Sen hangisine daha yakın hissediyorsun şu an? 🌿
Cevap
10Cevap
Edilmemeli ama güvenlik önlemleri arttırılmalı
Hayır. Cumhuriyete ait değeler daima kutlanmalı.
23 nisanı niye iptal edecez yav. şaka gibi paylaşımlar yapmayın. böyle olaylar olunca daha sıkı sahip çıkılmalı böyle şeylere
Sence polis ve güvenlik personelinin nasıl silah yetkileri olmalı böyle durumlarda
Bence edilmeli çünkü artık korku oluştu
Çocuklar daha çok etkilenir. İptal edilmemeli.
Daha güçlü daha coşkulu kutlanmali...
Guvenlik riski var edilmeli
Niye iptal edilsin yani
Gündem
Boş işler güçler hhahaha
İptal edilmemeli
İptal edilmesine gerek yok bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?