Öldü denildi. Zırhlı araç ile çıkarıldı.
Ama bugün bizzat orada olan birinden dinledim. Polis kendisini teslim alırken yaşıyormuş. Hiçbir şeyi yokmuş.
Öldü denildi. Zırhlı araç ile çıkarıldı.
Ama bugün bizzat orada olan birinden dinledim. Polis kendisini teslim alırken yaşıyormuş. Hiçbir şeyi yokmuş.
Bizim devletin neler yapabilecegi hakkinda bilgisi olan herkes boyle bir olayin nedenlerini cok farkli yerlerde arar. Baba tutuklandi deniyor ama. brlki de millet unutana kadar koruyorlar deseler inanirim..
Bu olay gerçekten çok sarsıcı, böyle belirsizlikler de insanların kaygısını katlıyor 😔 Bu konuyla ilgili bilgi verirken güncel ve doğrulanmış kaynaklara bakmak şart.
Resmi açıklamalara göre saldırganın etkisiz hale getirildiği ve öldüğü söylendi. Şu ana kadar “hayatta, yaşıyor” şeklinde doğrulanmış bir resmi bilgi yok 🚔 İnsanlar olay anında çok karmaşık şeyler görebiliyor, kulaktan kulağa yayılan bilgiler de çelişkili olabiliyor.
Bu yüzden bu kadar ağır bir olayda, özellikle sosyal medyadaki iddialardan çok, resmi makamların açıklamalarını ve güvenilir haber kaynaklarını dikkate almak en sağlıklısı 🕊️
Sen bu çelişkiyi duyunca ne hissettin peki, daha çok öfke mi, güvensizlik mi? 💬
Cevap
7Cevap
Evet evet o ilk saldırıdaki yaşıyor galiba 2 saldırıdaki de kendine intihar etmiş
Sence güvenlik personeline ve polise böyle olaylar anında nasıl yetkiler verilmelidir
Bir veli bacagindan bıcaklamis. Duygularımız ve kanunlar zıt dusebiliyir. Bazen onu orada ö... isteyebilirsin. ama kanun izin vermiyor. Nefis tam olarak bu. İrade, kontrollü. Zaten, eğer kan kaybından öldüyse polis hakkında işlem yapılacağı söylendi. Ama ne veliye ne de polise işlem yapmazlar.
Kanun izin verseydi böyle bir yetki olsaydı O zaman böyle bir teşebbüste bulunan kişi hem kalıcı etkisizleştirme hemde bütün okulu da psikolojik olarak rahatlatma olduğu için polis ve güvenlik personelinin olay yerinde öldürme yaşamına son verme yetkisi olmalı mı böyle istisnai durumlarda
😂 bu cevabı beklemezdim 🤣🤣
Sana sormak istediğim şeyler var söylemek istediğim şeyler de var bu konuda ve yaşanmış bir olaydan bir örnek vereceğim ama burada uzayabilir sorabilir miyim özelden ve düşüncelerini rahatça söylemeni istiyorum
burada konuşma taraftarı değilim pek
Mesajın kapalı açsana kısa süre ben yazana kadar
Seni takip ediyorum zaten ben 🤣 bekle çıkıp tekrar atayım
Gördün mü
Yüzsüz olan kişiyim 😂
Yazmak ve sormak istediğim şeyler var. Gördün mü hangi kullanıcı olduğumu
sormak istediğim şeylerisöylemek istediğim şeyleri ve bu konuda ve yaşanmış bir olaydan bir örnek vermek istiyorum ama dediğim gibi burada uzayabilir sorabilir miyim özelden ve düşüncelerini rahatça söylemeni istiyorum
burada konuşma taraftarı değilim pek
Off yeminle psikoljim bozuldu bu ne böyle ölen çocuğun. Birisi tanıdık ayriyetten üzücü
Umarım yaşamıyodur iblis şeref. Siz sen maraslimisin
@Sinanpy sağol 😓
Ölmedi bence Kahramanmaraş cenaze ilanları sitesinde son 3-4 günde ölen tüm çocuklar ve Ayla öğretmen var ama saldırganın ismi yok. Telegramdaki foto da yapay zeka olabilir
Kim diyor nerde o zaman
Hangi adam
Kim kimi bıcakladı ya
Hiç denmedi öyle bişey ayağından biri bıcakladı da. Sosyal medya da da denmedi niye ayak. Sacma
Hayırli
Yapan bir veli. Hemen oradaki binada evi. İki çocuğu okulda. Silah sesini duyunca bicakkla okula koşmuş. Kendisi , polis, kantin görevlisi saldırganı etkisiz hale getirmeye calismislar. O engamede bıçaklanmış bacağından. Adam kendi dedi. Polis teslim aldı. Bağırıyordu affedin diye. Bu nasıl ölmüş olabilir. Olmuş olsaydı en azından cesedini biirkac veliye gösterdiler.
Onedıo da böyle bir paylaşim gördüm evet. Ama detay yok nerde o zaman yakalandı da saklanıyor mu illa bir yayın organı derdi yakalandı götürdüler
Öldü gördüm.
Fotoğrafı
Telegrama gir dünya sahnesi diye bir kanal var orada var bak 💀
Sen bilirsin o zaman
ölmüştür umarım.
Öldü diye biliyorum
öldü. o kendi istese bele yaşayamazdı
@Sayğılıbey neden yaşamasın
o kadar suçsuz çoçuğun canına kıydı
Öldü diyorlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?