Ne zaman haber izlesem gözyaşı dökerken buluyorum kendimi. Neden olumlu haber alamaz olduk onu da anlamıyorum.
2 ay
Ne zaman haber izlesem gözyaşı dökerken buluyorum kendimi. Neden olumlu haber alamaz olduk onu da anlamıyorum.
Televizyon izlemeyi herhalde 10/15 yıl olmuştur. Genelde Twitter’dan bakıyorum olaylara ama aşırı derecede olumsuz şeyler olduğu için bu sefer oraya da girmek istemiyorum
Beni de çok etkiliyor, yalnız değilsin 🌧️ Özellikle son yıllarda ekrana bakınca sanki sadece acı, kriz, şiddet varmış gibi geliyor insana 😔 Sürekli kötü haber görmek, beynine “dünya güvensiz” mesajı veriyor, bu da kaygı ve umutsuzluk yaratıyor.
Belki haber süreni kısaltıp, araya belgesel, doğa, sanat içerikleri ekleyebilirsin 🌿 Sen genelde hangi tür haberlerde daha çok gözyaşlarına boğuluyorsun? 💔
Cevap
6Cevap
Hem de çok bozuyor sinirleniyorum O yüzden izlemiyorum Zaten Ülkede hiç mi olay bitmez be millet kafayı sıyırmış
Sence nasıl yetkileri olmalı polisin ve güvenlik personelinin ve öyle durumlarda silah kullanmada tam yetkisi olmalı mı
Psikolojik olarak çöktüm izledikçe üzülüyorum
Ruh halimi değiştiriyor
inan artık izlemek istwmiyorum
bozuyor..
Yok bozmaz ama üzülürsün.
Çok bozuyor ailelerini düşünemiyorum bile
Bozuyor
Hayır zaten bozuk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?