2 ay

Müge anlı ile torpil olmadığı için atanamıyorum diyen üniversite mevzunu kız arasında geçen diyalog hakkında ne düşünüyorsunuz?

Müge'yi severim ama kızı küstahça sen uyumadığın için alınmamışsındır diye azarlaması hiç hoş değil çünkü kız haklı, ülkenin birçok genci, insanı bu sorunla karşı karşıya

Güncellemeler
2 ay
Sen iyi olmadığın için alınmamıssındur olacaktı
Müge anlı ile torpil olmadığı için atanamıyorum diyen üniversite mevzunu kız arasında geçen diyalog hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla