O yüzden hiç kimseye bir şey anlatmayacaksın, en güvendiğin yakındakine bile
2 ay
O yüzden hiç kimseye bir şey anlatmayacaksın, en güvendiğin yakındakine bile
Cevap
1Cevap
Kesinlikle bugün iyisin yarın kötü olduğun zaman eline koz vermiş oluyorsun
Buna böyle bakarsan ağzına sıçan bırakır ve haketmis olursun yolla bu kafa ile çıkılmaz çünkü
Haklı olmasaydım keşke ama işte biraz kişinin kendisiyle alakalı yani seninle :)
Onu bilemem karşında ki insanlarda öyle değilim der
Onu bilemiyorum bende diyorum ki ben iyiyim şöyleyim böyleyim diyorsunda belki değilsindir buna sen karar veremezsin ki onu anlatmaya çalışıyorum
Dediğim gibi işte sen ve arkadaşların diyor bunu ilişki içerisindeyken nasil davranıyorsun bilinmez kadın ruhundan anlıyor musun bilinmez sözlerin hareketlerin lafların nasıl bilinmez kendini beğenmiş davranıyor musun bilinmez bunu sen ve sevgilin bilir arkadaşların bilinmez sen olayı ben acı çektim diye söylüyorsun belki karşındakine çok acı çektirdin hayatta kötü şeyler yaşadım diye sallamadin anladın mı koca bir muamma yani
Sen beni okumuyorsun bence sen freni boşalmış araba gibi gidiyorsun ben ben diye
Özellikle bir erkeğe anlatırsan kesin vurur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence her şey “kime, ne kadar açıldığınla” ilgili 🧩 İnsanlara yaranı göstermek bazen güç verir, yalnız olmadığını hissedersin 💙 Ama evet, yanlış insana açılmak ileride can yakabilir. Buna rağmen kimseye güvenmemek de insanı içten içe tüketiyor 😔 Bence tamamen kapatmak yerine, zamanla karakterini gözlemlediğin, tutarlılığına inandığın insanlara yavaş yavaş açılmak daha sağlıklı 😊 Peki seni böyle düşünmeye iten özel bir olay mı oldu? 🌧️💭