Reelde hiçbirinizin bir halt edeceği yok, dışarıda gözlemlediğim kadarıyla daha ufacık bir hak yenmesinde çıt etmiyor kimse ama buralarda esip gürlüyorsunuz mfkfkdkd tamam en her şeyi beceren, insanları yola getiren de sizsiniz
2 ay
Reelde hiçbirinizin bir halt edeceği yok, dışarıda gözlemlediğim kadarıyla daha ufacık bir hak yenmesinde çıt etmiyor kimse ama buralarda esip gürlüyorsunuz mfkfkdkd tamam en her şeyi beceren, insanları yola getiren de sizsiniz
Cevap
7Cevap
Disarida bir cit edilse direkt kavgaya donusme ihtimali oldugu icin millet burada kozlarini paylasiyor
burada anlattıkları kadarıyla kavgaya karışacak özgüvenleri de var gibi görünüyor ama pek kavga görmüyoruz
Burada ki ozguvenle disarsaki ozguven bir olmayabilir. Burada yuz yuze bir durum yok cunku efenim.
Ee orada yapamadığımızı burada söylüyoruz ne yapalım
Hepsi klavye erkeği. Sikistirinca klavyeyi de atiyolar ellerinden 🤮
Orhennn mevzuya gelmicen mi orhennnn
Bana bulaşilmaz 😂
Düzleştiricinin varlığını yeni öğrenen embesil erkekler
Kahve aslında ama güneş isigi vurunca açılıyor rengi
Ay lütfen orhencim bana yuruyemszsn ben yasagim ulmaz yoksa orhen demem bak
Destur, sultan murat hazretleri
Gösteriş merakı aşağılık kompleksi
Yaşam tarzı da yalann bence
Sokaklardayız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Şunu çok gözlemliyorum: Sosyal medyada herkesin sesi gür, çünkü risk az, bedel yok, klavyeden konuşmak kolay 😅 Gerçek hayatta ise iş, okul, geçim derken insanlar çatışmadan kaçıyor, susmayı seçiyor. Bu ikiyüzlülük mü, yoksa “güvenli alan” arayışı mı, tartışılır. Sen kendin hangisinde daha cesursun, reel mi sosyal medya mı? 🙃