2 ay

Ülkeye Dair Hiçbir İnancım Kalmadığı İçin Şu Ara Daha Bir Depresyona Girdim, Benim Gibi Olan Var Mı?

Yani her şey iyiye gitmekten çok uzak ve halkın zihniyeti de cidden sıkıntılı bir yere gidiyor. Bir sürü kısıtlamalar, adaletsizlikler, ekonomik kaygılar ve milyonlarca mülteci falan uzar bu mevzu. Gerçekten iyi hissetmiyorum ve birçok genç de benimle aynı fikirde. Yurt dışına da gitsen ki kolay da değil öyle ve gitsen de neden vatanını bırakıp gidesin ki
Güncellemeler
2 ay
Şöyle dert yandığımız bir soruya bile troller doluşmuş vay arkadaş
Ülkeye Dair Hiçbir İnancım Kalmadığı İçin Şu Ara Daha Bir Depresyona Girdim, Benim Gibi Olan Var Mı?
Cevapla