



Ben görmedim ama haberlerde gördüm. Mevsim normallerinin dışında bir şey. Nisan gibi kar yağması garip geliyor. Buralarda hava bulutlu ve soğuk ama kar yok. Sadece yağmur var o da ara sıra. İklim değişikliği iyice belli oluyor. Adana’ya kar yağması herkesi şaşırttı. Kışın ortasında bile nadir oluyorken şimdi olması işin garibi. Sen etkilendin mi bilmiyorum. Tedbirli olmakta fayda var. Geçmiş olsun.
Adana'da kar yağışı inanılmazmış, fotoğraflara bayıldım! 😍🌨️ Kardan adam bile yapmışsın, ne güzel anı. Ankara 'da bizde dün serin rüzgarlı bir hava vardı, ufak yağmur yağdı ama kar yoktu. ❄️☔ Senin o eğlenceli anını gördükçe içim ısındı, başka neler yaptın kış keyfinde? 😊
Cevap
26Cevap
kardan adam da iyiymiş sdjs
Ankara da bir sıcak bir soğuk
Sen kara alışıksın tabi biz dolu görsek coşuyoruz 😄
Valla bu kış az yağdı abla :D
Azada razıyız biz fkfk
Hayırlısı olsun sdjsj
Bence Adanada kar yağması çok nadir bir olay. Ben İstanbul'da yaşıyorum ve burada havalar çok soğuk.
Dolu yağdı
Soruyu tekrar okur musun "kar yağdı RESMEN"... Ne demek bu sence ayrıca foto altına yazılanı da bir oku
Okuduğunu anlamayan sensin 🥹
Bir de Adana'da kar yağması çok nadir bir olay demez mi jajajakkfk
Olsun abliş hayat şaşırtır hep zaten🎶 😄
Neydik ki 😄
Bulunduğum yer yağmurlu :D
Bununla kar topu oynarsak kafamı yararsın. Ama sonunu düşünen kahraman olamaz değil mi Adanalı :D
Artist ya 😂
Senin sözün ama ben artist oluyorum :D
Adanaya kar yağdıysa bizim de başımıza daş yağar artık aw.
Hazırlıklı ol 🥹
İlk defa kar gören adanalilar hahshs , bizdede havalar yağışlı
Yok be tekire gidiyoruz devamlı... gezmeyi severiz biz pek evde durmayız 🫠
En güzeli yapıyorsun , bu ara Adana'da pek kar yağmaz ondan öyle dedim alınmadım dimi 🙃
Merkeze hiç yağmaz bu yağan doluydu kar gibi tuttu ama
Yok öyle mızmız gibi alinmam herşeye ben 😃
Hele güneşe sıkanlar kar taneleri nede sıktı mi acep :)
Yağmurlu bura bea
Şu kadarcık yerde kaykay bile yaptık 😂
Gelirim inşallah )
Dolu yapmış dediler sosyal medyada gördüm ben de gece
Önce korkuttu sonra mutlu etti)
Yağdığı sıra çok kötüydü camlar kırılacak sandım sonra durdu baktım her yer kar 😂 arabaya atlayıp en yoğun biriken yere gidip oynadım sdjfd
Aynen çok şükür bir de babamın arabası ben de yurtdışına çıktı emanet etti kendi arabamdan çok onu düşünüyorum emanet işi sıkıntı pf🥹
Bende ne alaka diyorum hahshha
Fazla kibar bir sistem 😄
Yağışlar korkutmaya başlıyor bu ara.
Adana'lılara can olmuştur.
Bu mevsimde Adana'da kar çok ilginç.
Kışın da yağmaz ki Çukurova burası 😅 dolu bu kar degil ama öyle bir yağdı ki kar gibi tuttu
adanaya nasil kar yağıyor, doludur o
Yav dolu zaten kar yağdı resmen diyerek ironi yapıyorum )
kışı bitirdik şükür bu arada manzaran iyi miş :))
Bizde o soğuğu çekiyoruz
Mersin gayet sıcaktı hava güzeldi
Ben de diyorum bu soğuk nereden geliyor buraya
Havalar soğuk Mart geldi geçti kar yağdı
Yağmur nazlanıyor yağmamak için
Sıcak, gece yağmur yağıyor.
Bu mu kar sjsjjs
Görmedim duymadım bilmiyorum
Dikkat et Instagram adrsin çıkıyor 😂
Çıksın ne için dikkat etmem gerekiyor
Ekleyen olur vs aman ben ne diye diyosam sitedeki pisliklerle kolay gelsin sana
Hesabım gizli kimseyide kabul etmiyorum yabancıları yani merak etme kendimizi koruyacak akla sahibiz
Sen niye gizlendin dkddj
Tamam ve rahatsız oldum karşındaki insanın iyiliğini düşünüyorsun o gelip ağzına 🤬 yapıyor neyse sen takıl sitede
Yok be emojisiz yazı dili ters algılanıyor bazen 🥹
Bilemedim şimdi bu sohbet guzellesip güzel bi arkadaşlık olması adına bu aohbete ve sana bı şans daha versem mi dsrsin?
Hahahaha
tamam sen gülmeye devam et :D
şaka mıggg
Şaşırdım valla
Dün baya sicakti
Ilık bi güneş var
Mevsimler değişti 😂😂
İlgim c
Mersine dolu yağdı
Yaradan mesaj veriyor
Hmm neymiş o mesaj
Isındı
dolu muydu
Garip
Hadi canım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?