
burada kar yagmadan okullar bile tatil oldu 😂
Sizin orada havalar nasıl bakalım 😆

Orası neresi?
Yarın ve haftasonu kar gelecek diyorlar ama bekleyip göreceğiz. Sabah erken saatlerde de Çatalca'ya kar yağıyormuş, yine göremedik. 😊
Yuppiii hadi kar topu oynayalım güzelim 🤭🥳🥳.
Bizim burada zaten kar vardı. Ayaz yaptı dondu. Kar yapıştı kaldı. Bu geceden itibaren yağacak gene aralıksız 2 gün.
Özlenen memleketten resim 😍 buralarda kar yok, maalesef hep yagmur..
Cevap
78Cevap
Antep mi ablacım burası İstanbul'dayım ben bi atıştırdı durdu sinir oluyorum her yer çamur oldu :@
Daha kar tutmamis lapa lapa yağsa kardan adam yapmalik ne güzel olurdu
burada güneş var
Antep ya da Maraş bölgesine benziyor foto. Bizim buralara çok kar yağmaz. En son 17 yıl önce yağmıştı.
Kar görmeyeli yıllar oldu 8 yaşında gördüm en son ya
Gözün aydın, bizim burada kar tatili bile oldu. Size geç gelmiş:)
Teşekkür ederim 🤭🤗
Rica ederim:)
Muhtemelen aynı ildeyiz dünden kar gelecek diye okulları tatil ettiler..
Sevmiyorum karı kışı.
Önceki sefer kadar olmasada yine güzel yağdı önümüzdeki hafta daha da çok yağacak gibi görünüyor inşallah öyle olur 😂

Kar yağışlı çok güzelll 😌🙂
Bir yanımız bahar bahçe...
Hâlâ devam ediyo sizin memlekete

Ankara durum böyle
İstanbulun bir tarafına yağmış bizim tarafa yağmadı :D Şöyle yağsa ürünüm için reklam videosu çekeceğim
Karlı hava burada ve soğuk. Ama okullar tatil değil
Ben buna kar demem😂 yağacak gibi duruyor 2 gün önce çok güzel yağdı ama tutmamıştı.
kar yağsın
iyidir kar
Allah odunu kömürü olmayana yardım etsin
Bizim buralarda kar yok. Zaten en son kar yağacak yerde burası.
burada aşırı soguk ama kar yağmıyor ve İzmir'e de kar yagacagı soyleniyor ins yağar ya 😊😊
Antebin hamamları sallanır külhanları. Buraya da az kar yağdı ama çok soğuk.
Sizin orasıyla aynı sabahtan başladı yağmayada devam ediyor..
Buralara ancak yağmur yağıyor 🙂
Bugünde yağmurlu ve soğuk bir hava var.
Uludağ 'da var. Şehrin yüksek yerlerinde de , az çok var.
kar yağıyor yerler beyaz ama arabalar gele geçe eritti
Keşke yağsa ama nerdeee😁anca soğuk olur dondurur bizi
Meteoroloji ne vermiş olduğu tahminleri %90 yanlış �stanbul'a halen daha kar bekliyoruz bir şey yok
10 senedir İstanbula kar yağmıyor. Yağan kar da rezalet başka bir şey değil. Sadece soğuk burası
Dün 60cm yağdı kar fırtınası vardı şimdide hava -28 derece
Kar gelmesede ben kara giderim :) Uludağ' milli oarklara evden çıkıp gitmem 20 dakka :) maksimum :)
Biz birazdan ilkbahara geçecez, sen daha yeni seviniyorsun kara sjxjsjc
Mersin'e hiç kar yağmıyor ya, keşke yağsa...
Bura nere gardaş Adıyaman mı
Yakınmış , arkadaşım aradı bugün Adıyaman'a kar yağdı dedi inanmadım meğer doğruymuş
Ora nere sabah yagmurluydu burası
İstanbul da bekliyoruz
Rahmetsiz memleketteyim bize kar yok
Dörtyol
Evet
Bizim burada iki dakika yağış olup bitiyor tutmadı kış bitti
Burada kar başlamadı henüz
Buz gibi ama kar yok🥶
Yağmur ve fırtına var :))
burada pek kar tutmaz
Orası neresi acaba 🤔
Ayaz ve buz hava artı karlı
Şu an kar yağıyor 😍☃️☃️
İstanbul'da kar falan yok keşke yağsa
Biz de yağan karların soğunu çekiyoruz
Karlı. Keşke heryeri tatil yapsalar yaaa
Yatıyor öyle. Ne adam gibi yapmadı ne erimedi..
Yaaa çok güzel bizim burada hala kar yok 😞
Bir kaç saat sonra kar yağıcak
Buraya kar yagmaz hava güneşli
Kar yağmaz gibi buralara ama bakalım nasip. 😃
Buralar hala güneşli ılık
İstanbul'da hiçbir şey yok :)
burada da bi atıştirdi geri gitti
Yağmıyor hala yaa bekliyorum yağmasını
İstanbulada yağsa keşke
Ne yağmur var ne kadar tuhaf bir şehir İzmir
Kar*
azıcık kar kocaman soguk var burada
Diyarbakırda da şu an yağıyor
Keşke İstanbula da yağsa
😒 kar yok
hava buz gibi ve yağmur yağıyor.
Bizim burada taş yağıyor ne kar'ı
Ohaa karşı binamda oturuyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?