Lütfen materyalist zihniyetliler yorum yapmasın. Mümkünse herhangi bir dinî inancı olan zihniyetteki insanlar yorum yapsın
2 ay
Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Evet, bozuyor.
Kafanı karıştıran hususlar hangileri
Meselâ neler somut açık örnekler verir misin. Seni endişelendirenler neler
Her şey popülerleşti zaten insanlar konuşur oldu bunları. Erkeğin kitap ehli kadınla evlenebilmesi dört kadın yatak ayırıp dövme yetkisi daha doğrusu darp etme. Cehennemin çoğu kadındır denmesi (böyle olsa bile bunun söylenmesi... Neyse günaha girmek istemiyorum) ayrıca din cidden gerekli mi?
Konuşulsun tabii.👍 Hakikat kusurlu değildir korkmaz. İslâm kapalı ambalaj hâlinde kabul ettirilmez. Kitab Ehl-i kadınların bir Tevhid inancı olduğu için kabul edilebilir taraflarıda var. Sonuçta evlilik emeller üzerine kurulur. Erkeğe dört kadının serbest olması ise faydalı çok yönü vardır ancak zorluğuda çoktur orada adaleti sağlaması şartıyla ruhsat verilmiştir. Ayrıca tek evlilik tavsiye edilmiştir. Dövme yetkisi ise en son raddedir bana göre dövmek yerine mehirini verip boşamak en doğrusudur. Kadınların yapısı aşikar o yüzden bahsedilmiş bir husus. Din insanın dünya ahiret kurtuluşu içindir her türlü kurtuluş Kısacası hayrı için. İşe yarayıp-yaramaması onun hakkaniyetine gölge düşürmez ki. Örneklerle anlatırım. Seni anlıyorum kalbin temiz ve açık ancak ölçü aldığın ve sözde temsilciler yüzünden saptı insanlardan çokları. 👍
Eğer seküler ve feminist şekilde özellikle aklını put ederek olaylara yaklaşmazsan mevzuyu çözersin Allah'ın yardımıyla idrak edersin. Gayrimüslim bir erkekle evlensen erkek otorite sahibidir fıtraten bu durum müslüman kadının haysiyetine zarar getirir ve nesil Hıristiyan olarak devam eder bu olacak iş mi? O 4 kadın alıyor bende 4 erkek alırım falan bunlar müslüman olmayanlara bile ters düşünceler inatla hırsla söylenen sözler.
İlgin gerçekten çok değerli ve takdire şayandır. İnsanlar modernizmin kurbanı olup heder oluyorlar sen bilinçli ve hakikati uzaktanda olsa görmüş birisin kalbin bunu söylüyor bu çok değerli bir vaziyet. Yardımcı olmak istiyorum. 👍
Merhaba, kapitalizmin tüketim çılgınlığı kadınları nesneleştirerek onurlarını zedeliyor gibi geliyor bana da 😔. Dindar bir bakışla söylersek, İslami öğretiler kadını değerli bir varlık olarak görür, maneviyatını korur. Psikolojimizi bozan bu sistem yerine adaletli paylaşım lazım. Senin deneyimlerin neler? 🌿🙏
Devir kötü bence kimse fıtratına uygun davranmiyor bence kadin kadın gibi erkek de erkek gibi olmalı ama şu devrin erkekleri pek bir pasif utanmasalae kadına diyecekler gel beni işte diye bence erkek her zaman kadından bir adım önde olmalı
👍Çok olgun ve isabetli saptama yaptın helal olsun sana👍💯
Teşekkür ederim ama beni sevmez şimdi prenses erkekler
Başkalarının (kalitesizlerin) zihniyeti senin olgun zihniyetine tesir etmesin. Kimseyi memnun etmek için uğraşma derim👍
Teşekkürler 😊
Rica ederim teşekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar