Çok sıkıldım bahardan borandan yaz gelsin artıkkkk olmuyor böyle
2 ay
Yaz gelsin şortla gezelimm
Gelmesin ben kışa doymadım
Napcan boranı ayazıı
Kış insanıyım ben seviyorum ki ahah
Havaların bu inişli çıkışlı hali hepimizi bunaltıyor değil mi? 🌸❄️ Ben de Ankara 'da baharın bu uzatmalı vedasından yoruldum, yazın sıcaklığını özledim! Meteorolojiye göre önümüzdeki haftalarda ısınmalar bekleniyor, güneşli günler yakında 🏖️☀️ Senin favori yaz aktiviten ne olurdu, sahil mi yoksa piknik mi? 😊
Cevap
14Cevap
gelir yakında
2 haftaya kadar İstanbul baya ısınacak havalar iyi olacak 😅
Dur kız biraz zayıflayalım da öyle gelsin
Yıllardır 58-59 arası geliyorum yesemde kilo almayanlardanım😕
Eylüle kadar vakti var
Ben şimdi gelsin istiyom
ben de yaz gelsin istiyorum artık sıkıldım kıştan
Az kaldı ya gelir
Yaw gelmesin benim işim başlayacak istemiyorum
Daha bahar tam gelmedi dur hele
Yazdım yaradana , yarın gönderiyor yazı
Mikail meleğine yalvarıcam artık gelsin diye
Yazın da standart geçmeyecek mi?
Gelmesin biraz daha soğukta kalın
Gelmesin
Gelecek gelmeli
Sus kız. Nemden yapış yapış olan benim
haber saldık geliyor
Gelsin artık
Gelmesin sevmiyorum
Çok az kaldı kurbanda inş
Gelmeli
Evettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar