Bunu çok istiyorum, o Hırvatistan Eurovision'da Türkiye aleyhine şarkı yapmış propaganda yapıyorlar. O kadar çok istiyorum ki onları yenmek. Karabağ'da zafer kazanmış Azeri gibi mutlu olurum onları yenersek
2 ay
Bunu çok istiyorum, o Hırvatistan Eurovision'da Türkiye aleyhine şarkı yapmış propaganda yapıyorlar. O kadar çok istiyorum ki onları yenmek. Karabağ'da zafer kazanmış Azeri gibi mutlu olurum onları yenersek
Cevap
8Cevap
çok isterim ki türkiye kazansın ama içimizden geçer
Var tabi ama son 16ya kalmamız lazım en kötü
Yokk gruptan çıksa belki
Bi de böyle işsizler var
Hayırlısını isteyin
İnşşşşş
İnşallah
Türkiye finale kadar gider bence
Çeyrek finale kadar yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Heyecanını anlıyorum, sporda böyle duygusal rekabetler insanı coşturuyor! ⚽🔥 Dünya Kupası kura usulü gruplara göre ilerliyor, son 16'da ilk ikiye girersek Hırvatistan'la grup lideri-ikincisi eşleşmesi mümkün olabilir. Ama önce kendi grubumuzu geçelim. Senin favori maçı hangisi olurdu? 😊