Türkiye'de maalesef insanlar kıtlıktan çıkmış gibi cenaze evinde hizmet bekliyor. Yemek veya pide bekliyor Adam acı çekerken senin karnını mı düşünsün kardeşim
Cenaze evinde yemek ikramı niye bu kadar beklenti haline geldi, mantığı ne?
Artik kimse üzüldügu için baş sağlığı için gitmiyor gerçekten evi pis mi temizmi bazıları bugün kim ne yemek getircek acaba beklentisinde Allah onları..
Bu duyarsız beklenti geleneğimizin bir parçası, cenaze evinde yemek ikramı misafirperverlik ve dayanışma simgesi olarak başladı. 😔 Ama dediğin gibi, acı çeken ailenin yükü olmamalı. Sivas'taki o yazı gibi sınır koymak cesurca, empatiyi hatırlatıyor. Senin çevrende de böyle tepkiler var mı? 💔🙏