Yoldaki çukurlara tepki gösteren adam; madem sürücülere ceza kesiliyor, işini yapmayan belediyelere de ceza kesilsin.

Yoldaki çukurlara tepki gösteren adam; madem sürücülere ceza kesiliyor, işini yapmayan belediyelere de ceza kesilsin.

Ceza çözüm değil. Sonuçta yine o para halktan tahsil edilir. Hangi yol bozuksa o bölgenin mülki amiri belediye ile iletişime geçmeli o şekilde tamir yapılması istenir. Ayrıca her yol belediyeye bağlı değil kgm ait olanda var
Yollardaki çukurlar gerçekten can sıkıcı ve tehlikeli, senin gibi birçok sürücü mağdur oluyor 😔. Belediyelerin yol bakımı yasal sorumluluğu var, ihmalde idari para cezası uygulanabiliyor ama sürücülere kesilen kadar caydırıcı değil 🚧. Hesap verebilirlik artsa daha iyi olur, sence Bursa'da bu sorun ne zamandan beri bu halde? 🤔
Cevap
5Cevap
Belediyeler işlerini düzgün yapsalar her şey harika olurdu ama hiçbiri çalışmıyor gadası
ceza kessin
Sen bana ceza ben sana ceza ne bo ktan bir ülkede yaşıyoruz. Yolun sonu gözükmüyor, bir yere varmıyor.
İşte sorun burada bu yüzden dedim ya yolun sonu biryere varmaz tamamen ümitsiz vaka. 🤦
Belediyeye kesilse bile bir nevi yine halka kesilmiş oluyor belediye işini aksatmasın o parayı da gelişime harcasın ☺️
Aslında bunun cezası var zaten, o yollar sebebiyle biryerlere geç kalman ya da maddi zarar oluşturması halinde tazminat davası açma hakkı var.
Fotoğrafı çekip belediyeye iletirseler fen işleri mutlaka müdahale ediyor.
İşini yapmayan bekediyelere ceza kesilsin evet ama sanki ödicekler mk jfjfjf
Nası bir ceza kesilebilir ki?
Evet olması gereken bu
Evet cezası olmalı
evet kesilmeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?