Dernekler belediyenin imkanlarını kullanabilir mi bu yasal mı?

Dernek kurmuş bikac kişi belediyenin demirbaşlarını dernek hizmeti için kullanabilir mi derneğe götürüp. Veya belediyenin malzemelerini kullanabilir mi. Ayrıca gönüllü adı altında kurulan bu derneğe gönüllü gitmek isteyenler de alınmıyor. Bunlar yasak mı ne yapmalıyım

Dernekler belediyenin imkanlarını kullanabilir mi bu yasal mı?
Cevapla