2 ay

Hesabını sürekli kapatıp açan biri neden böyle yapar, tekrar döner mi?

Burada konuştuğum biri vardı, konuşmayı kestik, hesabını kapattı, sonra açıp bana açıklama yapmış, tekrar açmış. Ertesi gün açmıştı, şimdi yine kapatmış. Hatta iki saat önce gizli olarak sorduğum soruya cevap vermişti, konuşmuştuk. Ben üç ayrı hesaptan hesabını şikâyet etmiştim kapansın diye ama onunla alakası olduğunu sanmıyorum. Nedensiz şikâyet ettim gıcık olduğum için. Tekrar döner mi ya da dönebilir mi?

Hesabını sürekli kapatıp açan biri neden böyle yapar, tekrar döner mi?
Cevapla