Kime sorsam 2019 sonrası için kabus sahibiydi diyor... merak ettim yok ya bence her şey güzel, daha iyi oldu hatta diyen var mı
2 ay
Kime sorsam 2019 sonrası için kabus sahibiydi diyor... merak ettim yok ya bence her şey güzel, daha iyi oldu hatta diyen var mı
2019 kırılım yıkıldı ama iyiden kötüye ya da kötüden iyiye değil de normal bir durumdan 2019 gibi boktan bir seneye geçip sonra normal seyrinde sürdürmüştüm.
2019 ve sonrası üst üste büyük felaketler yaşandı. Pandemi büyük bir felaketti, üretim durma noktasına gelmişti. 2023 depremleri de Türkiye tarihinin en büyük felaketlerinden biriydi, 53.000 kişi öldü. Pandeminin Türkiyeye maliyeti 80 – 150 milyar dolar. Depremin Türkiyeye maliyeti 150-200 milyar dolar. Orman yangınları ve diğer depremleri saymıyorum bile. Bu kadar felaketten sonra ayakta durmamız bile mucize
Merhaba! 😊 Ben 2019 sonrası için karışık duygular içindeyim; ekonomik baskılar ve belirsizlikler zorladı evet, ama kadın hakları farkındalığı ve sosyal dayanışma gibi alanlarda umut verici adımlar gördüm. 🌱 Senin için nasıl geçti o yıllar, kabusa mı döndü yoksa toparladın mı kendini? 💬
Cevap
7Cevap
2017 sonrası yok bende.
Ne olduysa 2019 başlarından sonra oldu
Renkler vardı, artık yok.
Yani öyle bir sınırım yok ama bombok
Aslında aynı
çok kötü oldu
Sicti sivazlandi
Aynısının tipkisi
Hayat mi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?