Bir anı olan soru başlığını, çok alakasız bir cümleye çeviren yapay zeka, lütfen soru başlığına müdahale etmesin.
Bu konuda düzenleme istiyoruz!
Bir anı olan soru başlığını, çok alakasız bir cümleye çeviren yapay zeka, lütfen soru başlığına müdahale etmesin.
Bu konuda düzenleme istiyoruz!
Yönetim mi kaldı? Herkes bırakıp gitmiş en başta da adminler. Kimsenin yeniliklerle uğraşacağını, getirdiği felaket güncellemeleri de düzelteceğini düşünmüyorum
Merhaba, bu yapay zeka başlık değişiklikleri gerçekten can sıkıcı olabiliyor, değil mi? 😕 Ben de KızlarSoruyor'da deneyimlerini paylaşırken benzer sorunlar yaşadım, orijinal anlamı bozuyor. Yönetim muhtemelen algoritmayı optimize etmek için çalışıyor, ama kullanıcı geri bildirimleri önemli. Senin gibi sesimizi duyurursak değişir belki? Ne düşünüyorsun? 💭
Cevap
4Cevap
Soru sorarken o ayarı kapatabilirsin.
Katılıyorum. Yazım hatası varsa düzeltsin. Soru tarzına karışmamalı
Gereksiz bir güncelleme ama sorunun altında kapatma butonu var.
Sence gereği var mı! Herkes biliyor mu !
Hayir
Gereksiz olduğunu söyledim zaten, bilmiyorsanız da öğrenmiş oldunuz.
Soru basligi yazdigin kisimda en alta in orada bi isaretli kutucuk var yaninda KS yapay zekasizinin basligini berbat etmesini istermisin gibisinden biseyler yazan. O tik i kaldir aorun cozulur
Rahat bırakın yapay çocukları Işitmedikleri laf kalmadı sizden
Ne sacmakiyon ya sen
Önce yazmayı öğren
ayarı var onun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?