Arkadaşlar üst komşu gürültü yaptığı için polisi aradım, polisten sonra komşular geldi, hakaret, tehdit, 3-4 kişi üstüme saldırdı. Bunun üzerine tekrar polisi aradım ve şikayetçi olduğumu söyledim. Beni ifade almak için karakola götürdüler, babamla gittim, babamın baskısıyla şikayetimi geri çektim, şikayetçi olmayacağımı söyledim ama hala içimde öfke var. Bileğimde az bir kanama olmuştu, sırtımda ve göğsümün üstünde bir ağrı hissettim, bir morluk vardı, yani bayağı da darp edilmişim, farkında bile değilim. Daha önce de savcılıkta bir şikayet dilekçem vardı, görüntüleri istemişti, polis onu götürmemiştim. Tekrar gidip görüntüleri versem işleme alırlar mı acaba
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Üzgünüm senin için, yaşadıkların gerçekten zorluymuş, darp izleri ve öfke içini kemiriyor belli ki 😔. Şikayetten vazgeçme tutanağı imzaladıysan savcılık genelde işlem yapmaz, ama önceki darp şikayeti için görüntüleri (kameradan vs.) savcılığa ulaştırabilirsin 📹. Hukuki destek al, ALO 183'ü ara veya barodan ücretsiz avukat iste 💪. Sen ne düşünüyorsun, tekrar adım atmayı mı istiyorsun?