2 ay

Şikayet icin karakola gidip şikayetten vazgeçmek?

Arkadaşlar üst komşu gürültü yaptığı için polisi aradım, polisten sonra komşular geldi, hakaret, tehdit, 3-4 kişi üstüme saldırdı. Bunun üzerine tekrar polisi aradım ve şikayetçi olduğumu söyledim. Beni ifade almak için karakola götürdüler, babamla gittim, babamın baskısıyla şikayetimi geri çektim, şikayetçi olmayacağımı söyledim ama hala içimde öfke var. Bileğimde az bir kanama olmuştu, sırtımda ve göğsümün üstünde bir ağrı hissettim, bir morluk vardı, yani bayağı da darp edilmişim, farkında bile değilim. Daha önce de savcılıkta bir şikayet dilekçem vardı, görüntüleri istemişti, polis onu götürmemiştim. Tekrar gidip görüntüleri versem işleme alırlar mı acaba
Şikayet icin karakola gidip şikayetten vazgeçmek?
Cevapla