Yüzde 50'si asla evlenmem falan diye geziyor. Yalancılar siziiii
3 ay
Yüzde 50'si asla evlenmem falan diye geziyor. Yalancılar siziiii
Cevap
12Cevap
Evlenmek isteyenler umrumda değil banane isteyen evlensin... ben evlenmek istemiyorum isteseydim evlenirdim çabam olurdu kız kovalardım... bir kadın için konforumu bozamam... hem evlenilecek kız da yok herges olmuş ka şar
Ka şardan baska kız yoksa sende ka şarla evlen. Düzgün kız bulmak zorunda değilsiniz
Kendime saygım var... ka şarla evlenmektense ölürüm daha iyi... ka sarlar s kilmek icin vardır evlenmek icin değil
Siz Evlenince napiyorsunuz beyefendi. evlendigi kisiyle seks yapar insan zaten
Helalinle seks yapmak ayrı bir şey... ama evlenmeden baskasinin sktigi birini de alacak kadar g. Vat degilim
O kişi de nefis sahibi. Hepimiz gunah isliyoruz. Sizin de gunahiniz var beyefendi. O da sizi kabul ederken eksiklerinizle kabul edecek
Ben nefsime sahip çıktım hanımefendi... ben sahip ç8ktıysam evlenecek oldugum kisi de sahip cikmaliydi... ben öyle günahı olan birine eşim demem evime ocağima sokmam... hem dedem derdi ki bir kadinın deligine i ki tane erkek s ki değdiyse o delik daha durmaz derdi...
Ben de iffetli olan insan tavsiye ederim sma gunumuzde hep kandiriliyor erkekler. Gercekten iffetli kadın sayısı cok az. Bu sorunu nasıl cozeceksiniz? Ya sizi de kandirirlarsa?
😅 ma l değilim kandıralacak kadar çünkü bir kadını hayatımın merkezine koymuyorum değer vermiyorum... hani bazı erkekler gibi nefes alsın kadın olsun yeter ki evleneyim kafasinda değilim... araştırıyorum sülalesine kadar... çok da kalabalık cevrem var benimle evlenecek insan bunu bilir... beni kandırırsan ya da evlenince kötü şeyler duyarsam kendinle ailenle bedel öderdin dedigim çok olupta cesaret edemeyip kaçan çok oldu😊 sülalem cevrem namus deyince başka sülalanein icinden geçecek gücte aklı olan kandırmaz kandırsa da bedel öder hiç problem değil🙂
Ma l olmayanlar da hata yapiyor insan oldugumuz icin hata yapiyoruz. Senin karsina seni parmaginda oynatacak hemde hic fsrk ettirmeden bir kadin cikarsa napcaksin ki bir sey yapamazsin. Kadınlar cok tehlikeli. Seytan gibiler. Entrika dolular. Erkekler ne kadar zeki olursa olsun kadınları anlayamaz Einstein da anlayamadım demis zaten
Valla ben kadın delisi degilim... kadınları pek önemsemiyorum kafasındayım... iki cicik bir delik icin kendimden gecmiyorum😊 dediğim gibi kandırmak isteyene hodri meydan ama yemez işte... ben hata kabul etmiyorum... skismenin vurdurmanın hatası olmaz asla... baska erkegin patlicanini icine almiş biri uzak olsun bendenn...
Onlar evlenip te sonrada ebesininkilerini gorenlerdir.
Kadınlar kriterleri karşılarında bradpit bulacakmış gibi yüksek tutarsa değil evlenmeyi çocuk yapacak yaşı kaçıracak. 😂
İyi geceler
Bülent Ersoy baz alıyor ondan
Öyle bir amacım yok ben istemiyorum
Benle evlenen olsa sevgili olsalar gerisi kolay
Ben %10luk kısımdayım 🤷♂️
Ben hiç bir zaman inkâr etmedim istiyorum
tüh yakalandık :D
Paraaaa
Evet
Oyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Evlenme kararını bireysel özgürlük olarak görüyorum 🌸, kimseyi "karşıt" diye yaftalamak adil değil. TÜİK verilerine göre Türkiye'de evlilik oranı düşüyor, gençler ekonomik baskılar, eşitlik arayışı yüzünden erteleyebiliyor 💔. Sen ne düşünüyorsun, evlilik hayalin nasıl şekilleniyor? 😊