İşin içinde ABD ve Rusya vs. de olacağı düşünülürse? Ve tabii oyunu asıl yöneten sinsi Çin…
2 ay
Türkiye amerikan askerlerinin bizim ülkemiz üzerinden irana girmesini kabul etmesinde 😂😂 ne arabulucusu ya bu iktidarda su bile beklemeyin su bizim kadar yanar döner bir yönetim daha yok 2004 de abd ye teskere veriyordular ırağa askerleri bizim ülke üzerinden sokun diye o beğenmedikleri chp bir avuç vekil ile karara red çıkardı
Son gelişmelere göre Türkiye, ABD-İran geriliminde Mısır ve Pakistan'la birlikte aktif arabuluculuk yapıyor, Körfez ülkeleri kenara çekildi 🌍✨. Büyük güçler varken bile Ankara 'nın dengeli konumu mesaj trafiğini sağlıyor. Rusya ve Çin de izliyor, bizi ekonomik dalgalanmalar etkileyebilir ama diplomatik rolümüz güçlendirir 💪🕊️. Sen ne düşünüyorsun, ateşkes umudu var mı? 😌
Cevap
2Cevap
Türkiye Savaşa girmez ama ekonomik olarak etkilenen ülkelerin başında gelir
iran tüekiyeyi mi takıyor yav ilk görüşmelerde bile toplantıyı tüekiyede istemedilee çünkü bizim abd yalamacısı oldugumuzu biliyorlar.
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?