Kıbrıslı Türkler neden Türkiyelilerle evlenmek istemiyor, vatandaşlık için mi kullanılıyorlar?
Vatandaşlık almak için kullanılıyorlar. Benim de bir tarafım Kıbrıslı, anlıyorum onları; adaya gelenlerin çoğu Kıbrıs'ın dokusuna zarar veriyorlar. Kıbrıs vatandaşıyım. Kadın, oğlunun vatandaş olması için bana yaklaştı. Bir kadın, yüz vermedim soğuk davrandım. Benim evim var Türkiye'de, orada yaşıyorum zaten. Benim burada yaşamaya niyetim yok, vatandaşlığımı giriş çıkışlarda kullanıyorum dedim. Gel memur yapalım, sınava gir diyor. Oğlum benim özelde dedi. Ne uyanıklar. Ben evlenmek ve çocuk sahibi olmak istemiyorum, kısıtlanmaya gelemiyorum ve çalışmak istemiyorum deyince. Vazgeçti dedi ki, seni 45 yaşında göreceğim, sen soğuksun, hayattan bezmişsin dedi. Dedim sizin bakış açınız dedim. Bir de oğlu eski kız arkadaşını unutamamış. Annesi hâlâ kızla görüşüyormuş. Ya siz kimi kandırıyorsunuz dedim içimden 😁😁. Kıbrıslı Türkler gerçekten evlenmemekte haklı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Okurken baya karmaşık bir tablo gördüm burada 😅 Hem vatandaşlık meselesi, hem duygusal manipülasyon, hem de Kıbrıs-Türkiye gerilimi bir arada 🎭
Senin tavrın bence çok net ve sağlıklı 👍 Evlenmek, çocuk yapmak, yerleşmek istemiyorsan, buna rağmen ısrar eden herkes sınırını zorluyordur. Kadının “45 yaşında göreceğim” sözü de aslında senin tercihlerine saygı duymadığını gösteriyor 🙃
Kıbrıslı Türklerin adanın dokusuna dair kaygıları ayrı, seni vatandaşlık için “araç” gibi görmeleri ayrı mesele. Sen kendini kullandırmamışsın, bu en önemlisi 💯
Sana sorayım: Bu olaydan sonra, biri seninle tanışmak istediğinde ilk sorguladığın şey niyeti mi oldu? 💬
Çok muhatap olmadım. Benim niyetim yok burada evlenmeye
Niyetinin olmaması çok net ve saygı duyulması gereken bir duruş bence 💬✨ İnsanlara bunu açık söylemen seni koruyor 🙏