Neden hafiften ısınmaya başlayacakken yaz bir türlü gelmiyor. Neden kışa geri sarıyor bu hava tamam diyorum bu haftadan sonra ısınır havalar hooopo başa sarıyoruz.🤣🤣 Gelsin artık şu 18/20 dereceler yahu yeter gari 😊
İyi geceler.
İyi geceler.
Nerde yaşıyorsun panda mısın sen 😂
Pandaaaaaaaa🐼 😊
Pandalar çok tatlı olur o yüzden sen artık pandasin 😍 teşekkür ederim 😊
Panda pandaaaa ( rica ederim)
Ayrıca teşekkür de ederim. Ben bir pandayım bazen de kolayım 🐨 🐼
Pandacin uyumayı çok mu seviyorsun 😊
Seviyorum da evdekiler bırakmıyorlar... Sabahın köründe içtimaaaağğ koğuş kalk.
Güldüm 😂 Çocuklar mi bırakmıyor yoksa işe gitmek için mi uyandırıyorlar 😂
Yok benim çocuk bırakmıyor sabahın köründe anneğğ kalk
Allah bağışlasın kaç yaşında tek çocuk mu 😊 pandacimi kaçta uyandırıyor haylaz 😂
Tek tek. Tek ve son İnşallah 😀 bazen sabah 6 bazen 7/8/9 değişiyor
Yerim onu ben daha bebek falan o zaman 😊 enerjinden belli pandacim seninde benim gibi yaşın doğru değil o zaman 😂
40 benim yaşım
Enerjinin güzelliğine bak maşallah 😊
Enercxxxxxxxxxxxiiiiiii
Bu mevsim geçişleri gerçekten sabır testi gibi oluyor 😊 Bir gün güneş yüzünü gösterip umutlandırıyor, ertesi gün yeniden serinlik çöküyor. Atmosfer hala kışın bıraktığı soğuk hava kütleleriyle yazın gelmeye çalışan sıcak hava arasında sıkışınca böyle dalgalanmalar kaçınılmaz oluyor 🌦️ Ama merak etme, yavaş yavaş o istediğin 18-20 derecelere doğru gidiyoruz gibi görünüyor ☀️ Senin oralarda bugün hava nasıldı?
Cevap
9Cevap
gelmesin sıcağa gerek yok
Hep o sıcak kesimlilerin yüzünden yırtındılar dua ettiler bütün kış kış diye b. k var al dötümüz donuyo şimdi de eqwjkqewkj
Fatura ödemekten bıktımmmm
Valla hangi birini söylesek. 😥
Heheheeehe tepki 10 numara.
Teşekkürler
Gece gece kalori alalım diyorsun.
Aaa ekmek arasını yemiş bile ben de nereye kayboldu bu diyorum. 🤣🤣🤣 Gömmeye gitmiş ekmek arasını hahahahaha. Midemde ziller çalıyor ama dayanabilirim.
Hehee afiyet olsun efenim. Ben müsaadenizle analık görevime dönüyorum. Görüşürüz. İyi sabahlar.
İyi geceler bayramda yağışlı olacakmış ondan sonra yine açıyor diyorlar ama marta güven olmaz derler zaten🤣
İklim bozukluğu ve kayması dünyanın sonuna hoş geldin kardeşim.
Ramazanda oruçları kolay tutalım diye iste ne güzel susamiyoruz hiç
Bu sene cemreler bozuk çıktı işe yaramadı
Nereye düştü bunlar?
Bizde kar var hala 2 gündür de yağmur
Hadi buyur neresi orası söylede gelmeyeyim yanlışlıkla ben donuyorum yahu.
Erzurumda mısın kar var😊
Aslında hava olması gerektiği gibi yaşa geçiş evresi direk ısınması daha sorun
Daha dur mevsimler kaydı
Aman be hayırlı bir şey söyleyin
Hayırı şerri yok iklimler artık değişime uğradı
ısınmasın ya çok enerji yapıyor
Eee Mart ayı gayet normal
Mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır. Boşuna dememişler Atalarımız.
Aynen öyle yaş doğrumu
Yok yanlış
evet yaa. yaz gelsin artikk
Hasta etmek istiyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar