3 ay

Bu havanın derdi ne, neden bir ısınıp bir soğuyup yazı bir türlü getirmiyor?

Neden hafiften ısınmaya başlayacakken yaz bir türlü gelmiyor. Neden kışa geri sarıyor bu hava tamam diyorum bu haftadan sonra ısınır havalar hooopo başa sarıyoruz.🤣🤣 Gelsin artık şu 18/20 dereceler yahu yeter gari 😊
İyi geceler.
Bu havanın derdi ne, neden bir ısınıp bir soğuyup yazı bir türlü getirmiyor?
Cevapla