3 ay

Kuranı Arapça okuyup anlamayıp burada Türkçe okuyup anlayanlara psikolojik şiddet uygulayan zavallılar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sabah sabah birisi, imanlı olduğunu iddia ederek Kur'an'ı Türkçe okumuş anlamış olana saldırıp laf sokup engele basıyor. Sonra imandan, iyilikten güzellikten, kendinin biricikliğinden bahsediyor.

Böyleleri ayrıştırıcı dille topluma nasıl güzellik saçabilir ki...

Arapça okumuş birinin ancak o Arapçayı tercüme edebilirse anlama ihtimali vardır. Hiçbir dili çözümlemeden, anlamadan, anladım diyemez kimse.

Ezbere Kur'an'ı Arapça okuyup, anlamını her şeyini bilene saldıranlar imanlı da değildir Müslüman da.

Kuranı Arapça okuyup anlamayıp burada Türkçe okuyup anlayanlara psikolojik şiddet uygulayan zavallılar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla